Ledigt jobb

Kristiansund kommune

Helsefagarbeider, natt

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du helsefagarbeider og har lyst til å arbeide i et innovativt, aktivt og faglig utfordrende arbeidsmiljø? Da er en stilling hos oss på Storhaugen helsehus et godt valg!

Vi har ledig 40 % fast stilling, med turnus på natt, per tiden ved avdeling for rehabilitering og korttid.

Vi søker deg som er en engasjert og faglig dyktig helsefagarbeider til vår avdeling. Vi ser etter deg som er omsorgsfull, engasjert og har faglig interesse for fagområdene i avdelingen.

Døgnavdelingene drifter kommunens korttidsplasser for kartlegging, utredning og vurdering samt rehabilitering og palliasjon. I tillegg fire interkommunale øyeblikkelig -hjelp plasser. Våre korttidsplasser er fordelt på tre etasjer.

Arbeidsoppgaver
  • helhetlig medansvar for vurdering og oppfølging av pasientenes pleie- og bistandsbehov, i tråd med satte mål
  • medansvar for mottak av nye pasienter
  • dokumentasjon i elektronisk pasientjournalsystem (EPJ)
  • bidra til internt utviklingsarbeid og oppfølging av prosedyrer
  • opplæring og veiledning til bruker, pårørende og kollegaer
  • tverrfaglig samarbeid med internt og eksternt tjenesteapparat
  • medansvar for generelle driftsoppgaver i avdelingen
Kvalifikasjonskrav
  • norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier
  • god formidlingsevne i norsk, muntlig og skriftlig, minimun B2
  • god digital kompetanse
Ønskede kvalifikasjoner
  • relevant arbeidserfaring
  • godkjent legemiddelhåndteringskurs
Personlige egenskaper
  • god observasjons – og handlingskompetanse
  • egnethet og interesse innenfor fagområdet vil bli vektlagt
  • evne til å jobbe selvstendig og i team
  • gode samarbeidsevner
  • være omstillingsdyktig og fleksibel i forhold til samarbeid på tvers av avdelingene
  • like å jobbe i aktiv avdeling med stor utskifting av pasienter
  • motivasjon for å yte kvalitativt gode tjenester
  • jobbe målrettet med pasienten i fokus
Vi tilbyr
  • et arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og ledere
  • en arbeidsplass med fokus på forbedringsarbeid og utvikling av tjenestene
  • fokus på gjensidig læring og faglig påfyll
  • gode interne system på sertifisering
  • systematisk arbeid knyttet til pasientsikkerhet
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP 
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest og egenerklæring helse fremskaffes før arbeidsforholdets start

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.