• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    24.04.2020
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2864655
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 07.04.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senja kommune

Helsefagarbeider/hjelpepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stjerneboligen, Tjenesten for utviklingshemmede – Ledige stillinger

 

Om stillingen

Senja kommune åpnet Stjerneboligen januar 2020 og søker nå flere medarbeidere.  De som tilsettes vil bli ansatt i Tjenesten for utviklingshemmede og har Avdelingsleder som nærmeste overordnede. Tjenesten for utviklingshemmede er et virksomhetsområde i sektor Pleie- og omsorg.

 

Stjerneboligen er organisert med 8 leiligheter og fellesdel. Tjenesten gir hjemmetjenester i form av praktisk bistand, opplæring og hjemmesykepleie til mennesker med utviklingshemning.

Vi søker fagarbeider i ca:

92% stilling, 12,5 t + dag, aften. Arbeid hver 4. helg

64% stilling, 12,5 t + dag, aften. Arbeid hver 4. helg

47% stilling, 12,5 t + dag, aften. Arbeid 3 av 8 helger

55% natt + aften

Vikariat i 77% med mulighet for fast ansettelse

 

Vi ser etter deg som har ferdigheter innen praktisk planarbeid og digital kompetanse. Det er ønskelig med relevant erfaring fra miljøarbeid, da spesielt erfaring med utviklingshemning. Det kreves alminnelig god helse da arbeid med brukere med særlige behov, kan være både fysisk og psykisk krevende. Ufaglærte med arbeidserfaring fra tjenesten, vil bli vurdert. Menn oppfordres til å søke.

Arbeidsoppgaver

Målrettet og faglig miljøterapeutisk arbeid opp mot beboer. Systematiskarbeid med handlingsplaner i tråd med beboers vedtak. Praktisk tilrettelegging for beboers hverdag. Samarbeid med pårørende, sosialt nettverk, habiliteringstjeneste, fastlege og andre relevante instanser. Rapportering i kommunens dokumentasjonsverktøy Profil og annen skriftlig dokumentasjon og møtevirksomhet.

 

Når man arbeider i Stjerneboligen, er det viktig at du;

  • Er strukturert i ditt arbeid og arbeider målrettet mot de planer som foreligger.
  • Vet hva det innebærer å arbeide turnus.
  • Har en livssituasjon som innebærer at du kan jobbe turnus.
  • Liker utfordringer
  • Er selvstendig og trygg, men også liker å jobbe i team.

 

Personlige egenskaper:

Du må like å jobbe med mennesker, og personlig egnethet vil bli vektlagt, spesielt relasjonskompetansen, kommunikasjons- og samarbeidsevner.

 

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, hvor vi legger vekt på fag- og teamsamarbeid
  • Faglige utfordringer i et spennende fagområde
  • Stort fokus på brukermedvirkning
  • Fokus på kompetanseutvikling og velferdsteknologi.
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP.
  • Lønn etter gjeldende tariff.


 

Kvalifikasjonskrav:

  • Fagarbeider – hjelpepleier, helsefagarbeider eller barn- og ungdomsarbeider.
  • Assistent – erfaring fra arbeid med utviklingshemmede.
  • Erfaring fra arbeid med psykisk utviklingshemning er ønskelig.
  • Førerkort klasse B er et krav.
  • Kunne bruke IKT-systemer / fagsystemet Profil.

 

Personlig egnethet vil bli vektlagt, herunder bla. Kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevne.

For stillingen gjelder

  • Senja kommunes verdier er respektfull, ansvarlig og mulighetsorientert. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Politiattest, ikke eldre enn 3 mnd., kreves ved tilsettinger der det er lovpålagt (skal ikke vedlegges søknaden).
  • I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
  • Kopi av attester og vitnemål skal fremlegges ved intervju. Kopiene vil ikke bli returnert.

 

For opplysninger om stillingen, ta kontakt med virksomhetsleder Ruben Holmen tlf 400 37 657 mail: ruben.holmen@senja.kommune.no eller avdelingsleder May Karin Benjaminsen tlf 932 69 186 mail: may.karin.benjaminsen@senja.kommune.no

 

Tiltredelse etter avtale.

 

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    24.04.2020
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2864655
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 07.04.2020