Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
14.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
4988791Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 03.02.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Helsefagarbeider, Fast 50%, 75% og 100%
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Rovik bo- og aktivitetssenter er et koselig sykehjem midt i Åsveien på Sandnes´beste østkant. Vi har god bussforbindelse og gratis parkering.
Her er vi opptatt av å leve hele livet og meningsfulle aktiviteter. Vårt motto er "hva er viktig for deg?" Vi arbeider med å gi helhetlig pleie og setter pasienten i sentrum, samtidig som vi jobber aktivt med å ha et godt arbeidsmiljø.
Vi jobber nå med å innføre kompetanseteammodellen på tvers av avdelingene. Dette innebærer endrede roller for alle ansatte. I kompetanseteammodellen ivaretar helsefagarbeiderne den daglige driften i avdelingene, og får dermed et større faglig ansvar. Fagarbeidernes kompetanse blir satt i fokus. De får ansvar som primærkontakter og får opplæring og veiledning ift dette. Kompetanseteammodellen bidrar dermed til ett sterkt fagmiljø og sikrer rett kompetanse til rett tid. Hos oss vil du få mulighet til å opparbeide deg god kompetanse om den geriatriske pasienten sammen med andre dyktige medarbeidere.
Rovik bo og aktivitetssenter består av:
Blå avdeling - skjermet enhet med 17 plasser
Rød avdeling - Somatisk enhet med 21 plasser, hvor to av plassene er for korttidsbruk
Grønn avdeling - enhet for personer med demens med 18 plasser, hvorav en er til rullerende/korttid
Bokollektiv for eldre med begynnende demens sykdom, totalt 14 plasser
Vi har for tiden ledig følgende stillinger:
100% fast Rød avdeling
100% fast Blå avdeling
75% fast Rovik Grønn avdeling
50% fast Grønn avdeling
Velkommen til Rovik!
Arbeidsoppgaver:
- Primærkontaktansvar for beboere
- Pårørendearbeid
- Legemiddelhåndtering
- Veiledning av elever og lærlinger
- Dokumentasjon i journalsystemet etter gjeldende regelverk
- Bidra til en god hverdag for pasientene med spesielt fokus på miljøarbeid og aktivitet for pasientene våre
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som helsefagarbeider eller hjelpepleier
- Gjennomgått kurs i legemiddelhåndtering er en fordel
- Du må ha gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig. Minimum tilsvarende norsk nivå B2.
- Gode datakunnskaper
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Personlige egenskaper:
- Ha god innsikt, trygghet og engasjement for helsefagarbeiderfaget
- Evne til fleksibilitet og samarbeid.
- Ansvarsbevisst og evne til å jobbe selvstendig.
- Positiv og løsningsorientert innstilling.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr:
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Turnusarbeid med dag/aften og hver 3. helg
- Gratis parkering
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
14.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
4988791Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 03.02.2023