Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Eigersund kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning

Vi søker etter engasjert helsefagarbeider i 100% stilling.

3ABC er en sykehjemsavdeling med 24 beboere, og 6 av våre plasser er forbeholds personer med demens som har et skjermingsbehov. Vi jobber aktivt med Livsglede, vi jobber for gode hverdagsøyeblikk og har skreddersydde planer for den enkelte pasient. Som en del av arbeid med heltidskultur har vi nå anledning til å lyse ut to hele stillinger for deg som er helsefagarbeider. Som ansatt i 100% stilling er du en nøkkelperson i avdelingen. Du vil få ansvarsområder, og vi er derfor særlig interessert i deg som har et stort engasjement for jobben din og som bidrar med de lille ekstra i forhold til beboere, kollegaer og elever. På 3ABC vil vi løfte i lag, og spille hverandre gode.
Det er ønskelig at du har videreutdanning særlig innen demensomsorg, men stort engasjement og evnen til å ta ansvar setter vi også høyt. 

Til stillingen knyttes arbeid 5 av 12 helger. I overkant av 60% av stillingen legges inn som fast turnus. Den ubundne delen av stillingen legges inni en forutsigbar turnus. Endringer varsles 1 måneds før de trer i kraft. Turnus skal ha en rimelighet i forhold til utforming sammenlignet med tilsvarende stillinger i avdelingen. 

Arbeidsoppgaver:

  • Stell og pleie, tilberedning av måltider og matservering.
  • Aktivisering og miljørettede tiltak. Fokus på å videreutvikle et godt aktivitetstilbud.
  • Oppfølging av pårørende.
  • Dokumentasjon og administrative oppgaver.
  • Bidra til å opprettholde og utvikle en høy faglig kvalitet på våre tjenester.
  • Delta i utvikling og forbedringsarbeid.
  • Arbeidsoppgaver knyttet til velferdsteknologi.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier/omsorgsarbeider.
  • Det er en fordel med relevant arbeidserfaring og/eller videreutdanning.
  • Du må ha medisinkurs eller være villig til å ta dette.

Personlige egenskaper:

  • Du må være interessert i og opptatt av å gi mennesker den hjelp og omsorg de behøver.
  • Gode samarbeidsevner, både internt og eksternt, og kunne bidra positivt i jobbfellesskapet.
  • Evne til å kunne arbeid selvstendig og ta initiativ til oppgaver som må gjennomføres.
  • Villighet til å ta på seg nye arbeidsoppgaver etter hvert som organisasjonen endrer seg.
  • Du må like utfordringer, være engasjert, løsningsorientert og beslutningsdyktig.
  • Evne til å ta ansvar for egen utvikling og tilegne deg ny kunnskap.
  • Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter og fremstå klar og tydelig.
  • Det kreves gode norskkunnskaper, og både skriftlig og muntlig fremstillingsevne vil bli vektlagt i ansettelsesprosessen.

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • En spennende, variert og faglig utfordrende arbeidsplass i et godt arbeidsmiljø.
  • Nært samarbeid med et bredt fagmiljø i en organisasjon i utvikling.
  • Forsikringsordninger (gruppeliv, yrkesskade og fritidsulykke).

 

Vi gjør oppmerksom på at søkerlister til stillinger er omfattet av offentlighetsloven. Dersom du ønsker å bli unntatt fra offentlig søkerliste, må du oppgi det i søknadsprosessen med begrunnelse.


Personer som kan være i risikogruppen for tuberkulose og antibiotikaresistente bakterier (MRSA), skal før tiltredelse i stillingen fylle ut en egenerklæring for helse.

Dersom stillingen krever gyldig politiattest skal dette også leveres før tiltredelse.