Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lyngdal kommune

Har du lyst på en spennende lederstilling i Lyngdal kommune?

Virksomhet for institusjon og hjemmetjenester søker nå ny avdelingsleder i 100% fast stilling til institusjon.
Vi søker en leder som kan lede avdelingen trygt og stødig fremover, og som i tillegg ønsker å bidra til videreutvikling av virksomheten. Kvalitet skal ligge til grunn både for fag-, personal- og økonomistyring. Man blir med i et team bestående av avdelingsledere fordelt på 8 avdelinger. Vi ønsker at våre ledere skal ha et godt samarbeid og bidra på tvers. Relasjonskompetanse blir derfor vektlagt. Vi har dyktige ledere og vår neste avdelingsleder vil inngå i et kompetent lederteam.

Virksomheten består av institusjonstjenester, korttidsplasser, kommunal øyeblikkelig hjelp, langtidsplasser, dagsenter for eldre, sykepleieklinikk, hjemmesykepleie og omsorgsboliger. Du vil ha arbeidssted på Lyngdal helsehus.

Arbeidsområder

  • Sikre og lede faglig kvalitet i avdelingen
  • Daglig drift av avdelingen (turnusarbeid i visma ressursstyring, ansettelser m.m)
  • Personalleder
  • Økonomiansvar
  • Internkontroll for egen avdeling
  • Utarbeide opplæringsplan
  • Journalansvarlige
  • Følge opp medarbeiderundersøkelsen
  • Samarbeid med tillitsvalgt og verneombud
  • Ansettelse av medarbeidere i samarbeid med ansettelsesutvalget
  • HMS ansvarlig for avdelingen

Kvalifikasjoner

  • Ledelseserfaring
  • Erfaring med budsjett
  • Sykepleierutdanning som grunnutdanning
  • Det er ønskelig med kompetanse innen turnusbygging

Personlige egenskaper

  • Fleksibel og serviceinnstilt
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Flink til å motivere og engasjere
  • Evne til å tenke helhetlig
  • God faglig innsikt

Vi kan tilby

  • Godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
  • Utfordrende oppgaver innenfor et spennende fagområde
  • Gode pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

Ansettelse skjer på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til enhver tid gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. For denne stillingen kreves det politiattest, etter Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid.
Vi ønsker at alle benytter elektronisk søknadsskjema til stillinger i Lyngdal kommune. Søknadskjema, med veiledning, finner du på www.lyngdal.kommune.no

Søknadsfrist: 07.08.2022

Ble du nysgjerrig og ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med virksomhetsleder institusjon og hjemmetjenester Anne Sanden Kvinen, tlf: 97743000.

Velkommen som søker!