Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Tønsberg kommune

Har du lyst å bli vår nye samhandlingskoordinator innen psykisk helse og rus?

Offentlig forvaltning

 Vi har ledig stilling som samhandlingskoordinator psykisk helse og rus 100% stilling. Hovedoppgaven til virksomheten Tildeling av helse og omsorgstjenester er å sikre trygge og gode overganger mellom spesialisthelsetjenesten og tjenestene i kommunen. I dette ligger også å utnytte den ledige kapasiteten i kommunen. For å få til dette trenger vi  deg som er faglig trygg, liker å utfordre og ser løsninger i samhandling med andre aktører. 

 

Virksomheten er en av 11 virksomheter i sektoren Mestring og helse  i Tønsberg kommune. Sektoren står overfor store utfordringer, og vår virksomhet er sentral for å bidra til utvikling av forsvarlige og bærekraftige helsetjenester.  Det er etablert et godt system og god struktur for å ivareta oppgavene til samhandlingskoordinator rus og psykiatri. Vi har også egen samhandlingskoordinator for somatikk.

 

 Arbeidsoppgaver 

Hovedoppgavene er:

  • Sikre trygg og effektiv samhandling mellom spesialisthelsetjenesten og tjenestene i kommunen.
  • Holde daglig oversikt over pasientbelegget innen området rus/psyk innlagt på SiV HF, inkludert behandle elektroniske meldinger.
  • Samarbeide tett med virksomheten Psykisk helse og avhengighet og Farmannshjemmet.
  • Oppfølging av saker innen psykisk helse og rus.

 

Du bidrar til  felles forståelse, god dialog og gode løsninger hos ulike samarbeidspartnere i kommunen. Du ivaretar saksbehandling og vurderer hensiktsmessig og forvarlig tjenestenivå for tjenestemottakere innen psykisk helse og rus. 

 

Kvalifikasjonskrav: 

  • Spesialsykepleier eller spesialvernepleier innen psykisk helse og rus.
  • Krav til arbeidserfaring fra spesialisthelsetjenesten innen feltet psykisk helse og rus ikke eldre enn 2 år. Kandidater med solid erfaring og spesielt egnehtet kan vurderes der erfaringen er eldre enn 2 år.

 

Ønskede kvalifikasjonskrav:

  • Helserett og/eller erfaring fra saksbehandling og offentlig forvaltning.

 

Personlige egenskaper:

  • God skriftlig/muntlig fremstillingsevne
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Faglig trygghet og mot til å utfordre
  • Må kunne arbeide selvstendig og være løsningsorientert
  • Forståelse for kommunal forvaltning
  • Personlig egnethet

 

 Vi tilbyr:

  •  en spennende arbeidsplass hvor du vil få brukt din kompetanse og personlige egenskaper
  •  utfordrende arbeidsoppgaver innenfor et bredt arbeidsområde
  •  godt arbeidsmiljø
  •  medvirkning i utviklingen av organisasjonen
  •  en spennende, men krevende arbeidsdag
  •  medarbeider/utviklingssamtaler
  •  dagtid /fleksitid
  •  Lønn etter gjeldende avtale
  •  Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til pensjonsordning
  •  Stillingskode: 8530 

 

Annet:

  • Søker må ha førerkort for bil.
  • Søkere som innkalles til intervju må ta med vitnemål og attester.

 


 

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost