• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3818456
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.05.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Har du erfaring med forvaltning av IT-systemer?

Offentlig forvaltning

Oslo kommune leverer fremtidsrettede og brukervennlige digitale løsninger for kommunens innbyggere og næringsliv. Utviklings- og kompetanseetaten er Oslo kommunes interne tjenesteleverandør av prosjektledelse, IT, anskaffelser, organisasjonsutvikling, lederstøtte, rekruttering, lønns- og regnskapstjenester og kommunikasjonstjenester rettet mot kommunens ansatte og innbyggere.

Vi er nå på jakt etter to medarbeidere som skal inngå i tjenesteteamet for sak- og arkivtjenesten, digitale forsendelser og eInnsyn.

Teamet på seks medarbeidere utvikler og forvalter løsninger som benyttes av alle kommunens virksomheter, og skal bidra til en mer effektiv dokument- og informasjonsforvaltning. Dette er avgjørende for den åpenheten som Oslo kommune ønsker å utøve.

Kanskje har du erfaring med forvaltning av IT-løsninger eller erfaring som testleder eller prosjektleder i en større IT-bedrift. Vi søker deg som trives med en hektisk hverdag og likevel får ting gjort. Du jobber strukturert og trives med planlegging og koordinering. Jobben innebærer mye kontakt både med arkivledere ute i virksomhetene, kontaktpersoner hos leverandørene og interne samarbeidspartnere. Hos oss vil du jobbe i et kompetent fagmiljø som trenger flere dyktige hoder for å håndtere den økende mengden oppgaver.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle, forvalte og drifte Oslo kommunes felles sak- og arkivtjeneste, basert på Acos Websak
  • Forvalte de tekniske og funksjonelle krav til løsningene inkludert integrasjoner, sikkerhet og avhengigheter til annen infrastruktur
  • Planlegge og lede vedlikehold, forbedringstiltak og endringer i samsvar med tjenestens årsplan
  • Kundeoppfølging og rådgivning
  • Samarbeide med andre fagmiljøer i og utenfor kommunen for å holde seg faglig oppdatert

Kvalifikasjoner:

  • Universitets/høyskoleutdanning, minimum på bachelornivå. Relevant erfaring med gode resultater kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring med drift og forvaltning av IT-system
  • Erfaring fra prosjekt- og forbedringsarbeid
  • Erfaring fra arbeid med informasjonssikkerhet og personvern
  • Erfaring med å utarbeide, kvalitetssikre og strukturere informasjon og dokumentasjon
  • Erfaring med kundeoppfølging, og evne til å forstå kundens behov

Personlige egenskaper:

  • Du har evne til å planlegge, prioritere og utføre strukturert og selvstendig
  • Du er samhandlingsorientert
  • Du er kunnskapsorientert
  • Du har høy brukerforståelse
  • Du evner å kommunisere godt skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å forvalte fremtidsrettede, digitale og virksomhetskritiske løsninger som brukes i hele Oslo kommune
  • Mulighet til å spille en sentral rolle i fornyingsarbeidet i Oslo kommune
  • En organisasjon som legger vekt på kompetansebygging og utvikling
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring
  • Tjenesteforvalterstillingen plasseres i lønnstrinn 49 til 59 (kr 650 600 - kr 791 500)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3818456
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.05.2021