• Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4630973
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 10.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bardu kommune

Ferievikarer

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

I Bardu kommune vil det i perioden uke 25-32 bli ledige stillinger som ferievikarer innenfor flere avdelinger i enhet for helse, omsorg og barnevern. 

Tjenesten søker ferievikarer innenfor følgende områder: legevakt, sykehjem, hjemmesykepleie, miljøarbeidertjeneste, psykisk helse døgn og barne- og ungdomsavlastning.

 Det må opplyses i søknaden i hvilket tidsrom det søkes sommerjobb for, og hvilken avdeling det ønskes å jobbe i. Søkere som vil jobbe minimum 4 uker sammenhengende vil bli foretrukket.  

Om stillingene:

For legekontor gjelder følgende:

Helsesekretær, bioingeniør eller sykepleier ønskes primært. Andre med relevant utdanning oppfordre også til å søke (studenter innenfor de aktuelle omårdene)

For sykehjem hjemmesykepleie, psykisk helse døgn, legevakt og Bo og oppfølging gjelder følgende:

  • Ferievikarer som arbeider minst 4 uker sammenhengende i minimum 90 % stilling i turnus, uten fravær, gis en bonus på kr 4000 (i tillegg til ordinær lønn). Ferievikarer som ikke går turnus omfattes ikke av ordningen. Bonusen stiger til kr 2000kr for hver påfølgende uke.  Samme vilkår som for 4 uker sammenhengende.

 For kjøkken gjelder følgende:

  • Dagarbeid mellom 0700-1430. Ingen helgearbeid.

Kvalifikasjoner:

  • Søkere til legevakt må ha godkjent høyere helsefaglig utdanning
  • Sykepleier- og vernepleierstudenter som er halvveis i utdanningsforløpet lønnes som helsefagarbeider. Sykepleier- og vernepleierstudenter som er i/skal starte på 3.året i utdanning, lønnes som sykepleier/vernepleier i perioden uke 25-32
  • Søkere til hjemmesykepleien, miljøarbeidertjeneste og psykisk helse døgn må ha førerkort klasse B
  • Søkere må fremlegge nyere politiattest. Fra 01.01.18 gjelder dette søkere på alle stillinger i helse, omsorg og barnevern
  • Må kunne beherske norsk språk (skriftlig og muntlig)

Egenskaper:

  • Interesse og engasjement for fagfeltene
  • Et ønske om å jobbe med mennesker i alle aldre med ulike behov
  • Kunne jobbe selvstendig og i team
  • Gode samarbeidsevner og holdninger
  • Fleksibel og pålitelig

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø
  • Faglige utfordringer
  • Godt fagmiljø med høy fagkompetanse
  • Tilgang til treningsrom
  • Fagdag for ferievikarer
  • God opplæring
  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler

Generelt 

Spørsmål om jobb som ferievikar i helse, omsorg og barnevern kan rettes til:

 Leder avd. Bo og oppfølging, Alvilde Strømsmo, tlf. 959 25 995, alvilde.stromsmo@bardu.kommune.no

Avd. leder hjemmesykepleie, Åse H Michaelsen, tlf. 901 81 954,  ase.michaelsen@bardu.kommune.no  

Avd. leder nedre/øvre, Ane Therese Aarbogh, tlf. 911 68 304, ane.aarbogh@bardu.kommune.no

Avdelingsleder Nordstua, Ann Hege Kårsten, tlf. 906 05 411, ann.hege.karsten@bardu.kommune.no

Leder service (hovedkjøkken), Tommy Bertheussen, tlf. 414 06 102, tommy.bertheussen@bardu.kommune.no

Leder Interkommunal legevakt, Hege Hammer, tlf  975 00 871, hege.hammer@bardu.kommune.no

Avd.leder Psykisk helse døgn, Amalie Walle Kollen, tlf 45355331, amalie.kollen@bardu,kommune,no

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no)
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har du også krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

  • Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4630973
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 10.06.2022