• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2018
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Master
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1052583
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 09.11.2018
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Fastlege, 100% fastlønnet stilling i Halden kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Beskrivelse av arbeidssted

Kommunelegekontoret i Halden består av fire fastleger samt en LIS1-lege. Det blir nå en ledig fastlegehjemmel da en av våre leger skal gå over i en annen stilling. Hjemmelen vil få et listetak på 900 pasienter. Tiltredelse i ledig stilling så snart som mulig etter nærmere avtale.

Kommunelegekontoret er en veldrevet og godt innarbeidet legepraksis sentralt beliggende i Halden. Legekontoret er velutstyrt med bl.a. vanlig lab.utstyr, 24-timers blodtrykksapparat, EKG og spirometri. Det benyttes CGM (WinMed 3.0) journalsystem. Legekontoret har 3 meget dyktige, erfarne legesekretærer. Legekontoret planlegges flyttet til nyinnredede lokaler i Helsehuset, hvor det vil være samlokalisert med legevakten, KAD-enheten og en rekke andre forebyggende og behandlende tjenester.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver

Legehjemmelen inngår i kommunens ordninger for dagberedskap og legevakt ved døgnbetjent sykepleierbemannet legevaktsentral. I stillingen inngår det også inntil 7,5t offentlig legearbeid.

 

Ønskede kvalifikasjoner og utdanning

Søker må ha norsk autorisasjon og gode norskkunnskaper. Legehjemmelen er en del av det kommunale legeteamet, og i tillegg til kompetanse og arbeidserfaring vil det bli lagt stor vekt på personlige egenskaper som evne til samarbeid, evne til å være løsningsorientert og fleksibilitet.

Det vil legges til rette for spesialisering i allmennmedisin.

 

Generelle betingelser

Det er krav om tilfredsstillende politiattest ved tilsetting. Politiattest skal ikke vedlegges søknaden.

Pliktig medlemsskap i gjeldende pensjonskasse.

Lønn etter lov og avtaleverk

 

Søknad sendes

Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside - www.halden.kommune.no - Ledige stillinger.

Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.

Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.


Kontaktperson

Solfrid Ramdal, Enhetsleder, mobil: 90213596, Solfrid.Damgaard@halden.kommune.no

Eva Cathrin Lindset, Kommuneoverlege, mobil: 40224336, eva.cathrin.lindset@halden.kommune.no

Jon Halvard Bø, Kommuneoverlege, mobil: 93244052, halvard.bo@halden.kommune.no



 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2018
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Master
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1052583
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 09.11.2018