• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    18.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4851586
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Faste helge stillinger ledig ved Ladegården sykehjem skjermet enhet for demente

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Faste helge stillinger ledig ved skjermet enhet for demente

Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken


Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon og Bergen sentrum.   

Hos oss møter du engasjerte og dyktige medarbeidere og et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø.

Vi søker deg som deler vår visjon om å gi våre beboere en trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet. Du vil få en unik mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle et av byens beste sykehjem. Bergen kommune søker etter motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom et godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.


Stillingen inngår i en årsturnusplan  med arbeid ca hver 3. helg. 

For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper.  Post 1 er inndelt i tre grupper med 10 beboere i hver gruppe, avdelingen er spesielt tilrettelagt for beboere med demens.  Postene 2,3,4 og 5 er delt inn i to grupper. Post 2 er en langtidsavdeling med 26 plasser, og postene 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.    

Arbeidsoppgaver:

  • Utføre helhetlig omsorg og pleie av beboerne ved sykehjemmet.
  • Tverrfaglig samarbeid for å sikre en god pasientbehandling.
  • Vi arbeider etter primærkontaktprinisippet.
  • Delta i aktiviteter med beboerne.
  • Være medansvarlig for et godt arbeidsmiljø.

Kvalifikasjoner:

  • Det vil være en fordel med relevant erfaring og interesse innen fagfeltet demensomsorg og psykiatri.
  • Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B1 test i norsk
  • Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy.

Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg som er positiv, fleksibel og løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeidsevner, og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø, god kommunikasjon og har god arbeidsmoral.
  • Du er en god rollemodell og veileder for personer i ulike opplæringsløp.

Vi tilbyr:

  • Lønn ifølge tariff
  • En interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
  • Opplæring og faglig veiledning
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    18.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4851586
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.11.2022