• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4233247
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 22.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Fagutviklingsvernepleier i turnus - vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Emma Hjorth boliger, avdeling J.A Lippestads vei 18-20 søker nå etter en fagutviklingsvernepleier i turnus. I utgangspunktet ett års vikariat, da vår nåværende fagutviklingsvernepleier skal ha permisjon for å prøve en annen stilling i Bærum kommune.

Vi ser etter deg som er engasjert, løsningsorientert og som kan bidra med faglige innspill i forbindelse med sammenslåing av to avdelinger. Avd. J.A 18-20 og J.A 14-16 skal på sikt fungere mer som én avdeling med to team, fremfor to separate avdelinger, slik som det fremstår i dag. Avdelingen er nyoppusset med gode personalfasiliteter og det er innvendig kommunikasjon mellom avd. J.A 18-20 og J.A 14-16. Vi har et stort møterom hvor du som fagutviklingsvernepleier kan avholde møter, opplæring, presentasjoner mv. Som fagutviklingsvernepleier disponerer du egen laptop, og deler kontorplass med fagutviklingsvernepleier i J.A 14-16. Du vil også samarbeide tett med leder.

Arbeidsoppgaver:

Ved avd. J.A 18-20 gir vi tjenester til 5 mennesker med utviklingshemming med varierende grad av bistandsbehov. Som fagutviklingsvernepleier blir dine kjerneoppgaver:

  • Sørge for at beboere får den tjenesten de skal ha i henhold til vedtak
  • Bistå med daglig stell og pleie
  • Inngå som en del av grunnbemanningen
  • Ha det overordnede faglige ansvar for tjenesten; sørge for at prosedyrer og tiltak holder nødvendig faglig kvalitet og er i tråd med faglige og etiske retningslinjer
  • Bistå primærkontakt i utformingen av tiltak
  • Ha særskilt ansvar for at den elektroniske dokumentasjonen innfrir krav til forsvarlighet (passe på at tiltak evalueres jevning, skrive kvartalsrapporter, oppdatere IPLOS og liknende)
  • Ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldene lovverk og retningslinjer

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert vernepleier, HPR-nr skrives i CV
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy (Word, PowerPoint, Excel, Profil)
  • Har kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller høyere
  • Førerkort klasse B er ønskelig

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • har gode kommunikasjonsevner
  • er lærevillig
  • er god til å bygge relasjoner
  • har pågangsmot
  • er strukturert og selvstendig
  • er løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Tiltredelse etter nærmere avtale
  • Fagnettverk med fagutviklingsvernepleiere på Emma Hjorth (dette er pr. tiden ikke kommet i gang igjen etter pause som følge av koronapandemien, men vi håper å ha nettverket oppe å gå igjen til nyttår)
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Et trivelig arbeidsmiljø
  • Faste kontordager
  • Mulighet for å avtale flere kontordager ved behov

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4233247
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 22.11.2021