Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
06.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4233247Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 22.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Fagutviklingsvernepleier i turnus - vikariat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Emma Hjorth boliger, avdeling J.A Lippestads vei 18-20 søker nå etter en fagutviklingsvernepleier i turnus. I utgangspunktet ett års vikariat, da vår nåværende fagutviklingsvernepleier skal ha permisjon for å prøve en annen stilling i Bærum kommune.
Vi ser etter deg som er engasjert, løsningsorientert og som kan bidra med faglige innspill i forbindelse med sammenslåing av to avdelinger. Avd. J.A 18-20 og J.A 14-16 skal på sikt fungere mer som én avdeling med to team, fremfor to separate avdelinger, slik som det fremstår i dag. Avdelingen er nyoppusset med gode personalfasiliteter og det er innvendig kommunikasjon mellom avd. J.A 18-20 og J.A 14-16. Vi har et stort møterom hvor du som fagutviklingsvernepleier kan avholde møter, opplæring, presentasjoner mv. Som fagutviklingsvernepleier disponerer du egen laptop, og deler kontorplass med fagutviklingsvernepleier i J.A 14-16. Du vil også samarbeide tett med leder.
Arbeidsoppgaver:
Ved avd. J.A 18-20 gir vi tjenester til 5 mennesker med utviklingshemming med varierende grad av bistandsbehov. Som fagutviklingsvernepleier blir dine kjerneoppgaver:
- Sørge for at beboere får den tjenesten de skal ha i henhold til vedtak
- Bistå med daglig stell og pleie
- Inngå som en del av grunnbemanningen
- Ha det overordnede faglige ansvar for tjenesten; sørge for at prosedyrer og tiltak holder nødvendig faglig kvalitet og er i tråd med faglige og etiske retningslinjer
- Bistå primærkontakt i utformingen av tiltak
- Ha særskilt ansvar for at den elektroniske dokumentasjonen innfrir krav til forsvarlighet (passe på at tiltak evalueres jevning, skrive kvartalsrapporter, oppdatere IPLOS og liknende)
- Ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldene lovverk og retningslinjer
Kvalifikasjoner:
- Autorisert vernepleier, HPR-nr skrives i CV
- Ønskelig med erfaring fra brukergruppen
- Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy (Word, PowerPoint, Excel, Profil)
- Har kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller høyere
- Førerkort klasse B er ønskelig
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- har gode kommunikasjonsevner
- er lærevillig
- er god til å bygge relasjoner
- har pågangsmot
- er strukturert og selvstendig
- er løsningsorientert
Vi tilbyr:
- Tiltredelse etter nærmere avtale
- Fagnettverk med fagutviklingsvernepleiere på Emma Hjorth (dette er pr. tiden ikke kommet i gang igjen etter pause som følge av koronapandemien, men vi håper å ha nettverket oppe å gå igjen til nyttår)
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Et trivelig arbeidsmiljø
- Faste kontordager
- Mulighet for å avtale flere kontordager ved behov
Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
06.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4233247Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 22.11.2021