Detaljer

  • Søknadsfrist
    11.11.2018
  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Sted:
    TROMSØ
  • Type arbeid:
    Leder
  • Stillingstype:
    Fast
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    930697

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Fagleder veg

Har du lyst til å jobbe i arbeidsmiljøet vårt som vi viste i TV-programmet "Brøyt i vei"?

Arbeidsoppgaver
  • Du skal lede det veifaglige og administrative tjenesteområdet på drift og vedlikehold. I dette inngår overordnet og langsiktig planlegging, organisering, ressursstyring, HMS og tjeneste-/fagutvikling.
  • Du må sikre en effektiv utførelse til innbyggernes beste innenfor pålagte tidsfrister.
  • Du utøver arbeidsgiveransvaret for ansatte i veisektoren. Det innebærer en særlig oppmerksomhet på veiledning, utvikling og oppfølging av lederne under deg.
  • Du bistår i budsjett, resultat samt utarbeidelse og oppfølging av planer og meldinger inkludert særlig den årlige handlings- og økonomiplan.
  • Du må sikre kompetanse- og kvalitetsutvikling slik at veidrifta utvikles og bedres.
  • Du bør ha lyst til å initiere og fremme nye og innovative løsninger blant annet gjennom digitalisering og systematisering.
  • Du må påregne å inngå i overordnet vei-vakt etter oppsatt plan.
  • Du rapporterer til enhetsleder, får et selvstendig fag-, økonomi- og personalansvar for din sektor.
  • Oppgavene vil kunne endre seg over tid.
Kvalifikasjoner
  • Utdanning fortrinnsvis på nivå bachelor og fortrinnsvis som mester/tekniker/ingeniør med relevant utdanningsretning.
  • Du kan ha erfaring som helt eller delvis kompenserer for utdanningskravet.
  • Du må ha ledererfaring samt gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Praksis over tid på minst ett av de aktuelle fagområdene på vei er en selvfølge.
Personlige egenskaper
  • Du er løsningsorientert med evne til å skape tillit, motivere og begeistre.
  • En selvstendig lagspiller med gode samarbeidsevner.
  • Tydelig og har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner.
  • Strukturert, nøyaktig og har evne til å håndtere en hektisk hverdag.
  • Opptatt av å dele egen kompetanse, og ser ikke minst nytte i andres.
  • Løsningsorientert og fleksibel når det kreves.
  • Forstår at personlig egnethet vil vektlegges sterkt.
Språk
  • Norsk
Vi tilbyr
  • Gode muligheter for personlig faglig utvikling.
  • Godt kollegialt samhold opp- og ned i organisasjonen.
  • Et utviklende samarbeid med kommunens veiforvalter.
  • Støtte på økonomi, personal, lønn, HMS etc.
  • Fordelaktige pensjons- og forsikringsordninger.
  • En viktig aktør i samferdselssektoren.
  • Lønn etter avtale og gode avspaseringsmuligheter.

    Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtale.
  • Vi gjør oppmerksom på at du vil føres opp på offentlig søkerliste.
  • Må beherske norsk muntlig og skriftlig da norsk er arbeidsspråket.
  • Kvinner oppfordres til å søke.
  • Søknad sendes elektronisk via Webcruiter.


    Kjenner du deg igjen i dette – da blir vi svært glad for å høre fra deg!

Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Noe reisevirksomhet må påregnes
Kontakt:
Leif Harald Pedersen Enhetsleder tlf:(+47) 970 10 800