• Bedrift
    Drammen kommune
  • Søknadsfrist
    23.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3018, DRAMMEN
    DRAMMEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2161466
  • Se her for andre jobber fra Drammen kommune
  • Oppdatert 15.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Drammen kommune

Fagkoordinerende sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Felles Nattjenesten er hjemmetjeneste på natt i Nye Drammen Kommune. Tjenestene på natt er organisert felles som en avdeling. Teamet består av Sykepleiere og Helsefagarbeidere, samt Avdelingsleder og nå Fagkoordinerende sykepleier.
Arbeidet er rettet
mot hjemmeboende som er i behov av helsetjenester på natt.
I tillegg har også sykepleiere i Felles Nattjenesten det sykepleiefaglige ansvaret på sykehjemmene i kommunen. 
I forbindelse med utvidelse til Nye Drammen er det behov for en
Fagkoordinerende sykepleier i vår avdeling.
For ansettelse i stillingen hvor man yter hjelp etter helse- og
omsorgstjenesteloven § 5-4, kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må framlegges før tilsetting i stillingen. Attest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke vedlegges søknaden.

Arbeidsoppgaver
 
Sikre forsvarlighet og kvalitet i tjenesten i henhold til lover og forskrifter

Ha ansvar for daglig koordinering, fordeling og revurdering av tjenesteoppdrag

Legge til rette for at brukerne til enhver tid får tjenester med riktig faglig kompetanse

Tett samarbeid med nærmeste leder, personalgruppa og øvrige hjemmetjenesteavdelinger

Delta i samarbeidsmøter

Bidra med temaforslag til internundervisning og arbeide med fag og kvalitetsforbedrende tiltak

Bistå med faglig veiledning av medarbeidere, studenter og elever

Påberope noe arbeid på natt
















Kvalifikasjoner
  Norsk autorisasjon som sykepleier

Trygg i rollen som sykepleier og kan lede og delegere arbeidsoppgaver

Opptatt av kvalitet og bidrar aktivt i kvalitetsarbeidet

Gode IKT kunnskaper/Gerica

Ønskelig med kjennskap til kommunal sektor/hjemmetjenester

Kunnskap og interesse for velferdsteknologi og digitale hjelpemidler

Evner å jobbe selvstendig og i team

Er ansvarsbevisst og lojal mot arbeidsoppgaver og rutiner

Har førerkort for bil

For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende nivå B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. 

















Personlige egenskaper
 
Løsningsorientert og beslutningsdyktig

Er initiativrik, engasjert og faglig dyktig

Kan tenke nytt og bidra til utvikling av tjenesten

Evner å håndtere en uforutsigbar hverdag

Er strukturert og tydelig og har gjennomføringsevne

Personlig egnethet vektlegges 












Vi tilbyr
 
En utfordrende og ansvarsfull jobb med mulighet for å bidra i utviklingen av avdelingen

Gode muligheter for kompetanseutvikling, interne og eksterne kurs

Mulighet for relevant videreutdanning

Lønn: Sentralt lønns- og stillingsregulativ

Gode pensjonsordninger og gruppelivsforsikring

Tiltredelse etter avtale












 

  • Bedrift
    Drammen kommune
  • Søknadsfrist
    23.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3018, DRAMMEN
    DRAMMEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2161466
  • Se her for andre jobber fra Drammen kommune
  • Oppdatert 15.10.2019