• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.08.2021
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3993546
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 24.08.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senja kommune

Fagansvarlig-regnskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

Vi har ledig 100 % stilling som fagansvarlig regnskap og søker deg som ønsker å være med å videreutvikle regnskapsfunksjonen i Senja kommune. Stillingen er organisert under Økonomienheten og rapporterer til økonomisjef. Økonomienheten har ansvar for kommunens økonomifunksjon, herunder regnskap, budsjett og rapportering/oppfølging, og det er 15 årsverk knyttet til enheten.

Vi søker etter deg som er en utviklingsorientert og faglig sterk økonom med stor interesse og forståelse av digitaliseringens betydning for framtidens regnskaps – og økonomifunksjon. Du vil være sentral i arbeidet med å lede kommunens regnskapsfunksjon inn i den digitale tidsalder samt også andre fagområder innenfor økonomienheten. Du må ha et blikk for detaljer samtidig som du har god oversikt og evner å tenke helhet, og du må trives i høyt tempo i et offensivt og resultatorientert miljø hvor gjennomføringsevne står sentralt.

Det er godt miljø med høy kompetanse i kommunen, og det legges også til rette for kompetanseheving for motiverte medarbeidere.

 Sentrale arbeidsoppgaver for stillingen:
  • Fag – og koordineringsansvar
  • Oppfølging og utvikling av rutiner og arbeidsprosesser
  • Regnskap, herunder løpende drift og regnskapsavslutning
  • Fakturabehandling, fakturering og innfordring
Kvalifikasjoner:
  • Utdanning på bachelor- eller masternivå innen økonomi og ledelse/revisjon, eller annen relevant utdanning
  • Praksis fra lignende arbeidsområder vil bli vektlagt
  • Aktuelle kandidater må ha gode ferdigheter i Office og gode IKT-kunnskaper generelt. Kjennskap til Visma Enterprise er en fordel, men ikke et krav
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
  • Vi ønsker en selvstendig og utviklingsorienterte medarbeider med gode analytiske ferdigheter, og som er strukturert, løsningsorientert og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
  • En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende tariffer
  • God pensjonsordning i KLP

Spørsmål om stillingen kan rettes til økonomisjef Pål Mathisen, tlf 95 84 36 88. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

Ønsker kun kontakt med søkere på denne stillingen.

Søknad sendes elektronisk via denne siden.

 

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.08.2021
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3993546
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 24.08.2021