• Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    30.09.2021
  • Sted:
    TROMSØ
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4087909
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE

Fag- og kvalitetskoordinator 

TROMSØ KOMMUNE

Offentlige tjenester og forvaltning

Omsorgstjenesten Langnes gir tjenester til personer med sammensatte behov. Vi gir praktisk bistand og helsetjeneste i hjemmet, i bolig, avlastning og botrening til personer med fysiske, psykiske og/eller sosiale funksjonsvansker. Vårt mål er å gi kvalitativt gode tjenester og være en innovativ og attraktiv arbeidsplass.

Vi søker en engasjert og målrettet fag- og kvalitetskoordinator til vår enhet som vil være en del av et større nettverk i seksjonen.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Medansvar i enhetens fag- og kvalitetsarbeid som skal forbedre og utvikle tjenesten
  • Utarbeide, implementere og følge opp enhetens faglige rutiner og prosedyrer i kvalitets- og internkontrollsystemet
  • Planlegge og delta i fagutviklingsoppgaver og prosjektarbeid sammen med avdelingsleder
  • Stimulere til fagutvikling av ansatte, koordinere internundervisning og oppfordre til kursdeltakelse
  • Delta ved etablering av tiltak som krever tett faglig oppfølging
  • Veiledning av nytilsatte, studenter og elever
  • Bidra til metodeutvikling ved pasient-/brukerforløp
  • Planlegge og koordinere ekstern veiledning og kompetanseoverføring, samt følge opp samarbeidsparter
  • Delta i nettverk for fag- og kvalitetskoordinatorer og samhandle på tvers av enheter og seksjoner
  • Utarbeide og bidra til å gjennomføre opplæringsplan for enheten
  • Være ansvarlig for søknadsprosessen om Kompetanseløftemidler
  • Andre arbeidsoppgaver kan påberegnes 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen helsefaglig/ sosialfaglig  eller spesialpedagogisk utdanning
  • Ønskelig med relevant videreutdanning og/eller mastergrad
  • Erfaring og kunnskap om arbeid med internkontroll, kvalitetsarbeid og omsetting til praksis
  • Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid
  • Dersom du har annet morsmål enn norsk, må du dokumentere at du har språknivå tilsvarende C1. Gjelder ikke søkere med et skandinavisk språk som morsmål.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å ta initiativ og stillingen krever høy grad av selvstendighet
  • Evne til å jobbe målrettet, langsiktig og strukturert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å foreta faglige analyser, iverksette tiltak og gjennomføre evaluering
  • Gode data- og systemkunnskaper
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Et godt og faglig arbeidsmiljø, dagarbeid og fleksitid
  • Faglig utvikling

Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du i så fall varslet om.
  • Oppgi 2 referanser
  • Attester og vitnemål tas med på intervju
  • Søknad sendes elektronisk via Webcruiter


    Kjenner du deg igjen i dette – da blir vi svært glad for å høre fra deg!

 
  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    30.09.2021
  • Sted:
    TROMSØ
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4087909
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE