• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    31.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4598815
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 17.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Er du vernepleier/ sykepleier som har lyst på en aktiv og meningsfull hverdag? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med 360 årsverk fordelt på 27 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. Vi har nå ledige stillinger i flere boliger, og vi kan tilby ulike stillingsstørrelser. 

I vår flotte enhet, med mange dyktige ansatte, ønsker vi nå flere engasjerte medarbeidere. Hos oss får du gode utviklingsmuligheter, og vi tilbyr faglig spennende utfordringer. Arbeidshverdagen vil bli aktiv, meningsfylt og du vil få mulighet til helhetlig arbeid sammen med beboerne og dine kollegaer. Her er man en viktig bidragsyter i beboernes liv. Vi legger vekt på personlig egnethet og søker deg som er raus, målbevisst, engasjert og god i møte med andre mennesker. Dette er en super mulighet både for deg som er nyutdannet og for deg som har arbeidserfaring fra før.

Vi ønsker å være en fleksibel arbeidsgiver der ansatte kan være med å påvirke sin egen arbeidshverdag. Oppstart etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Målrettet miljøarbeid i møte med den enkelte beboer
  • Sikre at beboerne får nødvendige og kvalitativt gode tjenester i henhold til lover, forskrifter, retningslinjer og vedtak
  • Arbeid knyttet til Lov om helse- og omsorgstjenester kap. 9
  • Planarbeid
  • Primærkontaktansvar og ansvarsvakt
  • Elektronisk rapportering, herunder journalføring
  • Legemiddelhåndtering
  • Praktiske gjøremål i bolig og delegerte oppgaver fra leder

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor og autorisasjon som vernepleier/ sykepleier
  • Personlig egnethet er en forutsetning
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Må ha god god forståelse for og kunnskap om gjeldende lovverk, særlig Lov om helse- og omsorgstjenester kap. 9
  • Gyldig politiattest
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2- test
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Etterleve de verdiger og holdninger som er nedfelt i kommunens arbeidsgiverpolitikk, og etisk standard, samt handle i tråd med Bergen kommunes verdier: kompetent, åpen, pålitelig og samfunnsengasjert

Personlige egenskaper:

  • Evne til å skape gode relasjoner
  • En pådriver for et godt arbeidsmiljø, samt ha gode samarbeidsevner
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Vise initiativ og engasjement
  • Lærevillig og tilpasningsdyktig
  • Kunne arbeide selvstendig og målrettet
  • Ha evne til etisk refleksjon
  • God på å tilegne seg ny kunnskap
  • Bidra aktivt til faglig utvikling

Vi tilbyr:

  • Lønn etter tariff
  • Gode pensjonsordninger, boliglånsordninger og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er IA- bedrift ( inkluderende arbeidsliv)
  • Faglig veiledning
  • Selvstendige arbeidsoppgaver og et godt arbeidsmiljø
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    31.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4598815
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 17.05.2022