• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4707688
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 24.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Er du vår nye nattevakt i Åsen bofellesskap? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med 360 årsverk fordelt på 27 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. I vår enhet har vi mange flinke ansatte og vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere, jobber vi for at den enkelte tjenestemottaker trives og opplever selvbestemmelse, mestring og utvikling. 

Åsen bofellesskap ble etablert i 2006. Vi holder til i fine omgivelser på Fantoft med nærhet til bybanen. Bofellesskapet yter heldøgns omsorgstjenester til 5 mennesker med utviklingshemming i en alder mellom 30- 35 år. Beboerne har ulike behov med tanke på bistand i daglige gjøremål og aktiviteter. Vår personalgruppe består av vernepleier, sykepleier, ergoterapeut, helsefagarbeider og assistenter. Vi verdsetter tverrfaglig tilnærming, har utviklende arbeidsoppgaver, og verner om vårt gode arbeidsmiljø.

Fra i høst har vi ledig en nattevaktstilling på ca. 65 %. I tillegg til den faste stillingen har vi også behov for ansatte som ønsker å være tilkallingsvikar til natt. 

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer
  • Oppfølging av interne rutiner og prosedyrer i bofellesskapet
  • Medikamenthåndtering etter egen fullmakt og gjeldende retningslinjer
  • Elektronisk rapportering
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som helsefagarbeider/omsorgsarbeider/hjelpepleier
  • Personlig egnethet er en forutsetning
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • God kunnskap om gjeldende lovverk for vårt tjenesteområde
  • Etterleve de verdier og holdninger som er nedfelt i kommunens arbeidsgiverpolitikk og etiske standard, samt handle i tråd med Bergen kommunes verdier: kompetent, åpen, pålitelig og samfunnsengasjert.
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk (tidligere Bergensteksten)
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne
     

Personlige egenskaper:

  • Åpen, lojal og pålitelig
  • Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Evne til å foreta faglige vurderinger, gjennomføring av disse, og å utvise godt skjønn
  • Gode samarbeidsevner
  • Løsningsorientert
  • Strukturert og tydelig
  • Bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Evne til etisk refleksjon
  • Liker utfordringer

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø!
  • Faglig og personlig utvikling
  • Faglig veiledning 
  • Lønn etter tariff
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4707688
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 24.07.2022