• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    05.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4775059
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 28.09.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Er du god til å se og gripe de gyldne øyeblikkene?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven helsehus og mottak består av to avdelinger, vi søker en helsefagarbeider til avdeling 1.
Avdelingen består av 36 plasser og er delt inn i fire grupper. Det er forsterket skjermet demens, somatikk og psykogeriatriske plasser. I avdelingen vil du bli en del av et engasjert team som er opptatt av å sette pasientene i sentrum med fokus på tverrfaglighet for å gi våre beboere et innholdsrikt liv ut fra deres forutsetninger. 

Miljøterapi, de gyldne øyeblikkene og evnen til å se beboernes behov står i sentrum av vår arbeidshverdag. Vi søker deg som brenner for faget ditt, ønsker å jobbe i eldreomsorgen og som ønsker faglig utvikling.

Høres dette ut som arbeidsplassen for deg, så vil vi gjerne høre fra deg.

Helsefagarbeider med videreutdanning innenfor demens og psykiatri vil bli prioritert. Personlig egnethet vil også vektlegges. 

Stillingen er todelt turnus dag/aften med arbeid hver 3. helg.

Arbeidsoppgaver:

  • Pasientnært arbeid med faglige observasjoner og gjennomføre iverksatte tiltak i samarbeid med sykepleier og øvrig helsepersonell
  • Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
  • Legemiddelhåndtering
  • Dokumentasjon
  • Utøve kunnskapsbasert praksis
  • Bidra til å sikre brukermedvirkning og godt samarbeid med pårørende
  • Bidra til godt tverrfaglig samarbeid mellom kollegaer i avdelingen og andre kommunale tjenestesteder samt spesialisthelsetjenesten
  • Bidra til å utvikle rutiner i avdelingen  

Kvalifikasjoner:

  • Utdannet helsefagarbeider med norsk autorisasjon (HPR nummer registreres i søknad), ønskelig med videreutdanning innenfor demens og psykiatri
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 muntlig og skriftlig  (dokumenteres med vedlegg til søknad)
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy

Personlige egenskaper:

  • Engasjert i utøvelsen av faget
  • Pålitelig, effektiv og nøyaktig
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en strukturert arbeidshverdag
  • God evne til formidling og gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Intern undervisning, opplæring med fadderordning
  • Arbeidsoppgaver relevant for studier innenfor helsefaglige yrker

 

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    05.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4775059
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 28.09.2022