• Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    11.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9008, TROMSØ
    TROMSØ
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870418
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE
Ledig stilling

TROMSØ KOMMUNE

Enhetsleder utbygging

Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon

Er du vår nye enhetsleder for utbygging?

Vi søker en leder med erfaring fra utbyggingsprosjekter og prosjektledelse. Vi søker deg som er engasjert, nysgjerrig, liker utfordringer og med god gjennomføringsevne.

Enhetsleder skal bidra til å videreutvikle arbeidet i enheten i samarbeid med andre enheter og seksjoner i Tromsø kommune. Dette arbeidet er tett knyttet til kommunens samfunnsansvar og oppdrag.

I dag består enheten av 11 dyktige medarbeidere og ivaretar kommunens byggherreansvar. Enheten gjennomfører investeringsprosjekter og rehabiliteringer innen bygg, og har en omsetning på ca. 500 millioner kroner per år. Gjeldende handlingsprogram omfatter blant annet nye skolebygg, bo- og velferdssenter og omsorgsboliger.

Seksjon for bygg er organisert under avdeling for bymiljø, og består av enhetene utbygging, byggdrift, byggforvaltning og Fagrent. Seksjonen har ansvar for utbyggingsprosjekter, drift, forvaltning og renhold. Seksjonen har egen stab med støttefunksjoner innen økonomi, HR og administrasjon.

Arbeidsoppgaver:

  • Det øverste ansvaret for økonomi, personal og fag i enheten, knyttet opp mot kommunens handlingsplan.
  • Ansvar for ressursstyring, utvikling og gjennomføring av prosjekter.
  • Ansvar for kvalitetssikring og forbedring i enheten.
  • Være proaktiv støtte i alle prosjektenes faser.
  • Lede HMS-arbeidet i enheten.
  • Enhetsleder utbygging er del av ledergruppen i seksjon for bygg.
  • Fokus på samarbeid på tvers i seksjon for bygg samt andre seksjoner/enheter.
  • Listen er ikke uttømmende.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning på master- eller bachelornivå. Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
  • Relevant ledererfaring.
  • Relevant erfaring fra prosjektledelse og utbyggingsprosjekt.
  • Forståelse for offentlig forvaltning.
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner på norsk, muntlig og skriftlig.
  • Personlige egenskaper vil vektlegges ved ansettelse.

Personlige egenskaper:

  • Du har sans for struktur og langsiktig planlegging.
  • Du har god arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
  • Du er relasjonsbygger og motiverer medarbeidere.
  • Du har tydelig lederprofil, er løsningsorientert, nytenkende og beslutningsdyktig.
  • Du er initiativrik, proaktiv og har gode samarbeidsevner.
  • Du vil trives i rollen som enhetens representant utad.

Vi tilbyr:

  • Interessante og utviklende arbeidsoppgaver.
  • Profesjonelt fagmiljø med tverrfaglig kompetanse.
  • Godt kollegialt samhold.
  • Lønn etter avtale.
  • Flyttegodtgjørelse i henhold til statens satser.
  • Fordelaktige pensjons- og forsikringsordninger.

Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du i så fall varslet om.
  • Søknad sendes elektronisk via Webcruiter.
 

  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    11.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9008, TROMSØ
    TROMSØ
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870418
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE