• Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9008, TROMSØ
    TROMSØ
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4839987
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE
  • Oppdatert 31.10.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

TROMSØ KOMMUNE

Enhetsleder Byggdrift

Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon

Er du klar? Seksjon for Bygg søker etter enhetsleder for Byggdrift.

Vi søker en faglig dyktig leder med gode kunnskaper og erfaring fra drift av bygg og uterom. Vi søker deg som er engasjert, nysgjerrig og liker utfordringer.

I dag består enheten av 85 dyktige medarbeidere som er fordelt ute på våre bygg, og teknisk/fagledere som har kontorsted i Strandvegen 8. Byggdrift skal ivareta daglig drift av våre bygg og uterom, og bidra i forbindelse med byggeprosjekter og rehabiliteringer.

Enhetsleder Byggdrift skal bidra til å videreutvikle arbeidet i enheten i samarbeid med andre enheter og seksjoner i Tromsø kommune. Dette arbeidet er tett knyttet til kommunens samfunnsansvar og oppdrag.

Seksjon for bygg er organisert under avdeling for Bymiljø, og består av Enhet for Utbygging, Byggdrift, Byggforvaltning og Fagrent. Seksjonen har ansvar for utbyggingsprosjekter, drift, forvaltning og renhold. Seksjonen har egen stab med støttefunksjoner innen økonomi, HR og administrasjon.

Arbeidsoppgaver:

  • Det øverste ansvaret for økonomi, personal og fag i enheten.
  • Utvikling og forbedringsansvar for enheten.
  • Lede HMS-arbeidet i enheten.
  • Fokus på samarbeid på tvers i seksjon for Bygg.
  • Ansvar for å samarbeide med brukere av våre bygg og uterom.
  • Enhetsleder Byggdrift er del av ledergruppen i seksjon for Bygg.
  • Listen er ikke uttømmende.

Kvalifikasjoner:

  • Det er ønskelig med ingeniør eller 3-årig relevant fagskole/høyskole/universitetsutdanning.
  • Mangel på formell kompetanse kan kompenseres med erfaring fra relevante fagområder.
  • Relevant ledererfaring.
  • Det er ønskelig med erfaring fra drift og forvaltning av bygg og uterom.
  • Personlige egenskaper vil vektlegges ved ansettelse.
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner på norsk, muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper:

  • Du har god forståelse for samspillet mellom politikk, administrasjon og fag.
  • Du har sans for struktur og langsiktig planlegging.
  • Du har god arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
  • Du er relasjonsbygger og motiverer medarbeidere.
  • Du har tydelig lederprofil, er selvstendig, nytenkende og beslutningsdyktig.
  • Du vil trives i rollen som enhetens representant utad.

Vi tilbyr:

  • Interessante og utviklende arbeidsoppgaver.
  • Profesjonelt fagmiljø med tverrfaglig kompetanse.
  • Godt kollegialt samhold.
  • Lønn etter avtale.
  • Flyttegodtgjørelse i henhold til statens satser.
  • Fordelaktige pensjons- og forsikringsordninger.

Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du i så fall varslet om.
  • Søknad sendes elektronisk via Webcruiter.

Kjenner du deg igjen i dette? - da vil vi høre fra deg!

 

  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning¤Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9008, TROMSØ
    TROMSØ
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4839987
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE
  • Oppdatert 31.10.2022