Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
31.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4269792Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 10.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nord-Odal kommune
Enhetsleder Bokollektiv
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Boligtjenesten for funksjonshemmede i Nord-Odal kommune består i dag av 5 bokollektiv. Det er botilbud med selvstendige leiligheter i bokollektivene. Det ligger fire i Sand og et i Mo. Hvert bokollektiv består av 4 til 6 leiligheter og de fleste har bemanning hele døgnet. Alle bokollektivene har fellesareal som beboerne kan benytte seg av. Det blir lagt vekt på selvstendighet og egenutvikling ut i fra den enkeltes premisser. Trygghet og trivsel er viktige faktorer i arbeidet. Bokollektivene har et utbredt samarbeid med Ny Vekst og kompetanse hvor de fleste brukerne har et dagtilbud.
Som enhetsleder har du ansvar for 2 bokollektiv i Nord-Odal kommune; Storbråten og Møllerhuset, samt ansvar for Nord-Odal Arbeids- og opptreningssenter (NOAO). NOAO har et tett samarbeid med alle bokollektivene, og de fleste brukerne av dagtilbudet bor ved et av kollektivene.
Arbeidsoppgaver:
Gjennom planlegging, organisering, ledelse og utvikling skal enhetsleder sørge for drift av egen enhet iht. mål
- Sikre god kvalitet, gode tjenester og gode brukerreiser
- Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Tilrettelegge for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved enheten
- Ansvar for å følge opp Nord-Odal kommunes overordnede satsinger
- Delta og bidra aktivt i tjenesteområdets tverrfaglige samarbeid
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig høyskoleutdanning på bachelor nivå innen helse- og sosial
- Videreutdanning i ledelse eller relevant dokumentert ledererfaring er ønskelig
- God kjennskap til lovverk og retningslinjer for denne type drift
- Erfaring med personal, fag og økonomi oppfølging, herunder budsjett og regnskap
- Erfaring fra endrings- og omstillingsprosesser, samt erfaring fra arbeid med generell arbeidsmiljøutvikling
- Erfaring og kompetanse fra turnusplanlegging
- God digital kompetanse og beherskelse av IKT verktøy
- Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd og ulike diagnoser
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse
Personlige egenskaper:
- Gode lederegenskaper
- Evne til helhetstenkning
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Løsningsorientert i en hektisk hverdag
- Stor arbeidskapasitet
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende arbeidsplass
- Gode og engasjerte kollegaer
- Varierte arbeidsoppgaver
- Humor og arbeidsglede
- Bedriftshelsetjeneste
- Pensjonsordning i KLP
- Lønn etter avtale
Annet
Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.
Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.
Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke.
Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
31.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4269792Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 10.01.2022