Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
19.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5016, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4634119Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 08.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
En av Norges største eiendomsforvaltere søker rådgiver i offentlige anskaffelser
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Etat for bygg og eiendom er en av Norges største eiendomsforvaltere med ca. 500 ansatte og forvalter over 1000 bygg og 1,2 million kvadratmeter bygningsmasse. Etatens ansvar er forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Etaten er sertifisert etter kvalitetssystemene ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (miljø). Vår visjon er at “våre eiendommer skal gjøre byen stolt”.
Stillingen er plassert i avdeling for økonomi og administrasjon som består av økonomi, HR, anskaffelser og eiendomsskatt med til sammen 19 personer, hvor hvert fagområde har egen fagleder. I teamet for anskaffelser jobber det i dag én fagleder og tre rådgivere. Anskaffelser benytter Mercell sitt elektronisk verktøy for konkurransegjennomføring og kontraktsadministrasjon (KGV og KAV).
Vi søker etter en motivert og lærevillig kollega som trives med selvstendig arbeid og mye ansvar.
Ønsker du å jobbe med offentlige anskaffelser i et tverrfaglig miljø? Da er vi interessert i din søknad!
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for at etatens anskaffelser blir gjennomført i samsvar med gjeldende regelverk for offentlige anskaffelser
- Primæroppgaven vil være å gjennomføre anskaffelser i samarbeid med faggrupper, herunder planlegge og kunngjøre konkurranser, evaluere tilbud og tildele kontrakter
- Ansvarlig for å følge opp en bred portefølje av rammeavtaler og kontrakter når det gjelder juridiske forhold, kvalitet og samfunnsansvar som miljø, lønns- og arbeidsvilkår, menneskerettigheter i leverandørkjeden, krav om lærlinger, inkluderende arbeidsliv mv.
- Bidra aktivt til teamets faglige utviklingsarbeid
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på minimum bachelornivå kreves, for eksempel innenfor juridisk eller økonomisk fagområde
- 2-3 års relevant erfaring med offentlige anskaffelser
- Erfaring fra systematisk arbeid med oppfølging av kontrakter/leverandører
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Fordel med erfaring med miljø- og samfunnsansvar i anskaffelser
- Fordel med kjennskap og erfaring med juridiske standarder for bygg og anlegg
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å arbeide selvstendig
- Engasjert, initiativrik og ansvarsbevisst
- Utpreget lagspiller som bidrar til å gjøre teamet enda bedre
- Du er faglig nysgjerrig og liker å holde deg oppdatert, samtidig som det er naturlig for deg å dele kunnskap med de rundt deg
Vi tilbyr:
- Du blir en del av en stor profesjonell bedrift med trygghet i ansettelsen
- Utfordrende og varierte oppgaver i et godt tverrfaglig miljø med trivelige og dyktige medarbeidere
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid
- Flotte, lyse kontorlokaler i Bergen sentrum og tilgang til treningsrom
- Velferdslag
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
19.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5016, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4634119Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 08.06.2022