• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    21.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5149964
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 22.04.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Driftsoperatør Vann, Avløp og veg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tekniske tjenester har en 100 % ledig stilling som driftsoperatør. Stillingen består av 70 % oppfølging av vann og avløpsnettet, og 30 % på vegvedlikehold.

I tillegg til eiendom har tekniske tjenester ansvaret for driften av infrastrukturen i kommunen knyttet til vann, avløp og veg.

Gjerdrum kommune er en del av interkommunale samarbeid for avløpsrenseanlegg og vannrenseanlegg. Internt i kommunen er det 15 avløpspumpestasjoner og to pumpestasjoner for vann. I kommunen er det ca. 30 km kommunal veg hvorav ca. 2/3 er asfaltert. 

Stillingen vil jobbe ut i fra teknisk driftsbase sammen med driftsoperatører innen eiendom, veg, vann og avløp. På driftsbasen arbeider til daglig 7-8 personer.

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med fagbrev som rørlegger eller annen relevant fagbrev (eksempelvis mekaniker, elektriker, sveiser osv.) innen tekniske fag
  • Ønskelig med erfaring fra anleggsbransjen eller annen relevant bakgrunn innen vann og avløp
  • Førerkort klasse BE
  • Ønskelig med maskinførerkompetansebevis
  • Ønskelig med ADK1-kurs (vil bli gitt dersom man ikke har dette)

Personlige egenskaper:

  • God etisk praksis, både ovenfor brukere/innbyggere og kollegaer
  • Faglig dyktighet og fleksibilitet i forhold til oppgaver
  • Gode samhandlingsferdigheter
  • God norsk fremstillingsevne, muntlig og skriftlig
  • Liker å arbeide i team, men likevel ha evne til å arbeide selvstendig og til å ta ansvar for egne vurderinger
  • Gjennomføringskraft
  • Strukturert og systematisk
  • Tåle høyt arbeidspress i perioder, og mestre endringer i arbeidsoppgaver
  • Liker å være ute
  • Liker praktisk arbeid

Vi tilbyr:

  • Godt fagmiljø der du kan være med på å utvikle kommunens tjenester
  • Engasjerte og dyktige medarbeidere
  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsordninger i KLP

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.

Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    21.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5149964
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 22.04.2023