Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
18.02.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde
MOLDE
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3393557Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 26.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Driftsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som driftsleder i Moldebadet. Stillingen består blant annet av arbeidsoppgaver innen ledelse, personal, økonomi og HMS. Driftsleder er underlagt daglig leder og har delegert ansvar for HMS.
Er du den vi er på jakt etter?
Ønsker du å være med på å gi muligheter til bedre folkehelse og livskvalitet til våre innbyggere? Er du engasjert, systematisk og analytisk og har god kompetanse innen personal, økonomi og HMS? Ønsker du å være med på å utvikle Moldebadet videre? Da kan du være den rette for Moldebadet.
Visjonen til Moldebadet er:
Moldebadet gir innbyggere i regionen og tilreisende økt livskvalitet.
Beskrivelse av arbeidssted
Moldebadet er en markedsbedrift som er organisert under Oppvekst, kultur og velferd. Vi hadde en omsetning i 2019 på 15,2 millioner og 124 185 gjester. Fordelingen på inntektene er 80% gjester fra opplevelsessenter og 20% er brukere fra idrett, skole og helse. Anlegget er åpent hele året og har ca 30-35 ansatte, herav 13,5 årsverk og mange ekstravakter.
Vi er en dynamisk bedrift der en må takle til tider et hektisk miljø og være løsningsorientert. Vi ønsker en engasjert og positiv medarbeider som vil være med å utvikle Moldebadet videre.
Hovedoppgaver
En viktig del av stillingen er å sørge for at «grunnmuren» med ulike system er på plass og at vi arbeider riktig med kvalitetssystem, HMS system og opplæring. Du har personalansvar, oppgaver innen økonomi og analyse, kontering av faktura, fakturering og controller for resepsjon. Driftsleder skal være med å bidra til at Moldebadet er en kosteffektiv enhet drevet innenfor rammer fra kommunestyret.
Kvalifikasjoner
Vi søker etter en person med utdanning på høyskolenivå innen økonomi, administrasjon, sports management eller tilsvarende.
I tillegg ønsker vi følgende kvalifikasjoner:
- God digital kompetanse og ha evne til å lett sette deg inn i nye systemer
- Arbeidet krever at du er systematisk i ditt arbeid
- Evne til å ha et markedsfokus i arbeidet
- Ha fokus på lønnsomhet i det daglige arbeidet
- Kunne arbeide strategisk med planarbeid
- Det er ønskelig med ledererfaring
- Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Stillingen krever at du arbeider selvstendig.
- God skriftlig formidlingsevne vil bli vektlagt
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Vi kan tilby spennende og utviklende arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø med mange dyktige medarbeidere, samt gode pensjonsordninger. Lønn etter avtale.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
18.02.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde
MOLDE
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3393557Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 26.01.2021