• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4655425
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 04.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjemnes kommune

Driftsingeniør VA

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

 

Arbeidsoppgaver

  • Behandle vann- og avløpssaker etter plan- og bygningslovens regler, både tilkobling til offentlig vann og avløp samt søknader om utslipp, private vann- og avløpsanlegg (separat VA).
  • Tilsynsarbeid og pålegg etter forurensningsloven.
  • Utstrakt skriftlig og muntlig kommunikasjon med profesjonelle søkere, grunneiere, naboer og fagmiljøet generelt.
  • Forsterke og utvikle arbeidet med oppfølging av vann- og avløpssaker i kommunen.
  • Veiledning og informasjon til publikum og søkere.
  • Innmåling og oppdatering av kommunens VA-kartverk.
  • Andre driftsrelaterte oppgaver kan påregnes.

Kvalifikasjoner

  • Vi søker fortrinnsvis kandidat med relevant fagskole eller ingeniørutdannelse på bachelor nivå.
  • Dokumenterte resultater og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Erfaring med behandling av vann- og avløpssaker er ønskelig, men oppfordrer også nyutdannede å søke.
  • God kunnskap om, og erfaring med, relevant lovverk med vekt på plan- og bygningsloven og forurensningsloven.
  • God forståelse og erfaring med moderne IKT- verktøy.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • Bilsertifikat kl.B.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Personlige egenskaper

  • Strukturert, serviceinnstilt og løsningsorientert.
  • Samarbeidsorientert og omgjengelig.
  • Utadvent, fleksibel, positiv.
  • Trives med høyt arbeidstempo.

Vi tilbyr

  • Spennende hverdag med varierte arbeidsoppgaver, ingen dager er like.
  • Stor selvstendighet i arbeidet.
  • Et godt og uformelt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
  • Lønn ihht tariffavtale.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4655425
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 04.06.2022