• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1356, BEKKESTUA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4345772
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 21.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Daglig leder på Haslum krematorium

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en trygg ledertype som vil ta ansvar for viktige samfunnsoppgaver?

Tar du nye utfordringer og liker å finne løsninger?

Vil du være en del av vårt team som legger til rette for at løpende oppgaver i forbindelse med drift av Haslum krematorium gjennomføres på en ryddig og verdig måte?

Haslum krematorium med livssynsåpne seremonilokaler ligger midt i Bærum og driftes av Bærum kommune. Krematoriet kan defineres som en bedrift hvor det for tiden er 4 årsverk. Her gjennomføres årlig ca. 650 gravferdsseremonier og ca. 1200 kremasjoner. De ansatte på krematoriet har en stor kontaktflate, med utstrakt dialog med brukere, byråer, publikum og gravplassene. Nærmeste overordnet er avdelingsleder for gravplassene og krematoriet.

Tiltredelse snarest mulig etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Være krematoriets daglige leder og ansvarlig for krematorielokalene med tilhørende uteareal, drift av krematorieovn og seremonirom
  • Ha god dialog med brukere, byråene og publikum samt godt samarbeid med gravplassene
  • Administrere oppgaver, noe forvaltning, saksbehandling og økonomioppfølging
  • Booking og fakturering av seremonilokaler og urnenedsettelser
  • Sørge for gode rutiner for utlevering av urner
  • Bistå ved kremasjoner og kunne gå inn i rollen som krematør
  • Utføre praktiske oppgaver ved krematoriet
  • Delta i utvikling av dagens rutiner og planlegging av fremtidig nytt krematorium
  • Daglig oppfølging av de ansatte og bidra til å skape et godt og trivelig arbeidsmiljø

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen administrasjon og ledelse, eller relevant fagbrev og arbeidserfaring fra tilsvarende stilling
  • Gode kunnskaper innen digitale arbeidsverktøy
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull og trygg i en rolle som daglig leder
  • Løsningsorientert og framoverlent
  • Strukturert og nøyaktig
  • Omgjengelig og har gode samarbeidsevner
  • Teknisk og praktisk anlagt

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte oppgaver i et aktivt arbeidsmiljø
  • Stor kontaktflate både mot byråer, publikum og gravplassene
  • Arbeidstid kl. 8.00 - 15.30, med mulighet for fleksitidsordning etter avtale
  • Lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Lønnes som driftsleder etter kompetanse og ansvar, for tiden fra kr 449.300 - 517 500
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Mulighet for medlemskap i bedriftsidrettslag
  • Kompetanseutviklingsstipend 
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1356, BEKKESTUA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4345772
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 21.01.2022