• Bedrift
    Skiptvet kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1816, SKIPTVET
    SKIPTVET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4057681
  • Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
  • Oppdatert 26.08.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skiptvet kommune

Controller-internkontroll

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillingen

Vi ser etter en strukturert person med sterk gjennomføringsevne til en spennende og nyopprettet stilling. Stillingen er fast og vil inngå i økonomiavdelingen som er en av kommunens stab og støtte funksjon. Som Controller hos oss er du ansvarlig for å bygge opp og implementere et helhetlig internkontrollsystem. Gjennom kontinuerlig endring og forbedring, skal vi sammen legge til rette for god kontroll og kvalitet. Du vil være en sentral støttespiller for ledelsen med å fremskaffe, utarbeide og bearbeide gode styringsverktøy. Du vil være viktig i samspillet mellom virksomhetene, økonomiavdeling og ledelse.

 

Beskrivelse

  • Ansvar for å planlegge, utføre og følge opp internkontrollen, herunder bistå i systematisering og oppfølging av avvik
  • Utvikle og forvalte rammeverket for risikostyring og internkontroll
  • Vedlikehold og videreutvikling av etablerte prosesser, rutiner og prosedyrer i virksomhetene
  • Bistå økonomiavdelingen med forefallende arbeid og delta i budsjett- og årsoppgjørsprosessen
  • Andre arbeidsoppgaver kan tilkomme

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere økonomisk utdannelse
  • Erfaring fra økonomiarbeid og internkontroll
  • God IT- og systemforståelse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Du er strukturert, nøyaktig og tar eierskap til oppgavene dine
  • Du har gode samarbeidsevner og liker å utføre oppgaver sammen med andre
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Lønn og vilkår

Lønn etter avtale

Arbeidstakere tilsettes i Skiptvet kommune på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemssak i KLP. Arbeidstaker må være forberedt på at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres internt i kommunen.

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver med mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
  • Fleksibel arbeidstid med sommer- og vintertid
  • Muligheter for avspasering av plusstid
  • Gode pensjonsbetingelser
  • Lønn etter avtale

 

Vurdering om offentlighet

Jfr. § 25 i Offentleglova så forbeholder kommunen seg retten til å vurdere grunnlaget for ønske om unntak fra

offentlighet.

 

Dersom du har problemer med elektronisk innsending, ta kontakt med Servicekontoret på tlf. 69 80 60 00.

 

  • Bedrift
    Skiptvet kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1816, SKIPTVET
    SKIPTVET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4057681
  • Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
  • Oppdatert 26.08.2021