• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    03.10.2017
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    2
  • karriere-kode
    544580
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 12.09.2017
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Byggesaksbehandlere i avdeling plan og miljø

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye byggesaksbehandler? Vi søker nå etter 2 nye byggesaksbehandlere i 100 % fast stilling

 

Beskrivelse av arbeidssted

Enheten plan og miljø er organisert i kommuneområde; Teknisk, og har i dag 26 ansatte fordelt på faggruppene plan, byggesak, geodata og miljø/landbruk. Enheten er pr i dag lokalisert i sentrum av Halden - Storgata 7.En av våre byggesaksbehandlere slutter. Halden kommune skal også ha ansvaret for plan- og byggesaksbehandlingen i Aremark kommune. Vi søker derfor etter 2 nye medarbeidere i 100 % fast stilling.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver

Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være saksbehandling av og veiledning i byggesøknader. Arbeidsoppgavene kan til en viss grad tilpasses din utdannelse, erfaring og interesser innenfor byggesaksområdet. For en av stillingene må det påregnes noe reising til Aremark.

 

Kvalifikasjoner og utdanning

Vi søker etter deg som er arkitekt, jurist, ingeniør eller har annen relevant utdannelse som passer til stillingen.

Vi ønsker at du har relevant kompetanse og praksis fra offentlig og/eller privat virksomhet innenfor fagområdet.

Du må ha svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.

Du bør ha kunnskap om og erfaring med plan- og bygningsloven og annet relevant lovverk.

Vi ønsker at du har god kjennskap til offentlig forvaltning.

Du må ha god kunnskap om og erfaring med bruk av digitale verktøy.

Du må ha førerkort klasse B.

 

Personlige egenskaper

Du må være serviceinnstilt og løsningsorientert

Du må være positiv og ha evne til å skape et godt arbeidsmiljø

Du må ha evne til å skape god dialog mellom byggesakskunder og kommunen

Du må være selvstendig og samtidig ha gode samarbeidsevner

 

Vi kan tilby:

et godt og spennende fagmiljø

dyktige og hyggelige kollegaer

interessante arbeidsoppgaver

fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 9-14.30

lønn etter avtale

 

Arbeidsforholdene er ellers på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og avtaleverk.

 

Generelle betingelser

Tilsetting skjer etter gjeldende lover og regler

Det er pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2 % innskudd

 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside - www.halden.kommune.no - "Ledige stillinger"

Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.

Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.


Kontaktperson

Stine Lerhol, Fagleder byggesak, mobil: 90156277, stine.lerhol@halden.kommune.no

Bernt-Henrik Hansen, Enhetsleder plan og miljø, mobil: 91519422, bernt-henrik.hansen@halden.kommune.no

 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    03.10.2017
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    2
  • karriere-kode
    544580
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 12.09.2017