• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4246234
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 11.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

Byggesaksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Byggesak er det ledig 100% stilling som byggesaksbehandler.
Tjenesteområde Byggesak har ansvar for byggesaksbehandling, seksjonering, matrikkelføring og eiendomsskatt.

Arbeidsoppgaver:

  • Tilsyn
  • Byggesaksbehandling etter Plan og bygningsloven.
  • Samhandling med parter og andre offentlige myndigheter.
  • Informasjon og service til tiltakshavere, naboer, ansvarlige foretak, utbyggere og andre.
  • Eventuelle annen saksbehandling og arbeidsoppgaver knyttet til tjenesteområdet.

Kvalifikasjoner:

  • Ingeniørutdanning innen bygg- og eller anleggsfaget, og/eller utdannelse som arkitekt med erfaring innen bygningsvern.
  • Gode IT/IKT kunnskaper.
  • God formuleringsevne, muntlig og skriftlig.
  • Relevant arbeidserfaring gjerne fra offentlig forvaltning og tilsyn eller som ansvarlig søker i foretak.
  • Manglende formell utdannelse kan kompenseres med relevant erfaring/praksis.

Personlige egenskaper:

  • Vi legger vekt på gode samarbeidsevner og evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må ønske å arbeide i et teknisk tverrfaglig miljø, være initiativrik og kommunisere godt.
  • Du må kunne arbeide strukturert og metodisk og med helhetsforståelse for arbeidsoppgavene.
  • Du må ha evne til å tilegne deg ny kompetanse når det er nødvendig.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med mye engasjement og humor.
  • Faglige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Travel hverdag med gode utviklingsmuligheter.
  • Systematisk opplæring og egenutvikling i forhold til våre kvalitetsrutiner.
  • Ryddige arbeidsforhold og gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Lønn etter avtale.

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming, kulturell og etnisk bakgrunn.

Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette.

Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

 

  • Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4246234
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 11.01.2022