• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4211973
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 10.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nannestad kommune

Byggesaksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du jobbe med byggesaker i Romerikes beste bokommune?

Nannestad kommune er i sterk vekst og søker deg som er samfunnsengasjert og faglig trygg med stor arbeidskapasitet. Virksomheten Samfunnsutvikling har et bredt faglig nedslagsfelt med oppgaver som spenner over samfunnsplanlegging, byggesaksbehandling, kart og geodata, næringsutvikling, landbruk, bærekraft og naturforvaltning. Det daglige arbeidet i stillingen innebærer allsidige utfordringer i tett samarbeid og på tvers av virksomhetens fagområder og kommunens øvrige virksomheter.

Arbeidsoppgaver:

  • Bygge- og delesaksbehandling etter plan- og bygningsloven,
  • Tilsyn og ulovlighetsoppfølging,
  • Klagesaksbehandling og politiske saksfremstillinger i de tilfeller dette er aktuelt.
  • Deltakelse i tverrfaglig samarbeid, både internt og mellom kommunen på Øvre Romerike. 

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig høyskole-/universitetsutdanning innenfor arkitektur, ingeniør eller juridiske fag
  • Søkere med utdanning/bakgrunn som byggingeniør, jurist eller arealplanlegger/arkitekt er å foretrekke.
  • Ønskelig med erfaring fra saksbehandling og kjennskap til offentlig forvaltning.
  • Beherske norsk, og ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Gode digitale ferdigheter, og evne til å tilegne seg ny datakompetanse raskt.
  • Veiledningskompetanse
  • Førerkort klasse B og kunne disponere egen bil i tjenesten.

Personlige egenskaper:

  • Du har gode samarbeidsevner i team, på tvers av organisasjonen og med våre samarbeidspartnere
  • Du har evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver og levere godt faglig innhold med til tider knappe tidsfrister
  • Du gir gode faglig begrunnede råd og er trygg og selvstendig i rollen som byggesaksbehandler  
  • Du ønsker å bidra til vårt gode arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.
  • Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  

Vi tilbyr:

 

  • Lønn etter avtale
  • arbeidsvilkår etter gjeldende lov/avtaleverk
  • God pensjonsordning i KLP.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden
Vitnemål/attester som du ønsker vurdert og godkjent til en ansiennitetsberegning, må vedlegges søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4211973
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 10.11.2021