• Bedrift
    Nittedal kommune
  • Søknadsfrist
    08.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3214985
  • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
  • Oppdatert 30.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nittedal kommune

Byggesaksbehandler

Offentlige tjenester og forvaltning

Nittedal kommune er en kommune i sterk vekst og det bygges mye i kommunen vår. Kommunen jobber blant
annet for å legge til rette for attraktiv stedsutvikling, gode boligområder, næringsutvikling, offentlige formål og
opprettholde "den grønne bygda". Det skal blant annet bygges skoler, idrettshaller,
samt at det bygges mange boliger. Rotnes som sentrum skal videreutvikles.

I den forbindelse har vi behov for dyktige saksbehandlere på byggesaksavdelingen og vi har nå en stilling ledig
som byggesaksbehandler. Byggesaksavdelingen ligger til enhet for plan- bygg- og geodata, i sektor for miljø og
samfunnsutvikling.

Du vil bli en del av en avdeling som i dag består av 3 andre saksbehandlere, en merkantilt-ansatt, en jurist
og en leder. Vi har et sterkt og bredt fagmiljø, samt et godt sosialt arbeidsmiljø hvor
vi ønsker deg som kollega. Vi er som nevnt en kommune i vekst med en mengde byggeprosjekter hvert år og
som saksbehandler hos oss får du være med som en viktig del av den spennende utviklingssituasjonen vi er i.
Byggesaksavdelingen jobber også tett opp i mot planavdelingen, geodataavdelingen og kommunalteknisk
avdeling, både i konkrete saker og f.eks. i interne, tverrfaglige prosjekter.

Kommunen ønsker ikke å bli kontaktet av annonse/telefonselgere.

Arbeidsoppgaver
  • Saksbehandling av byggesøknader
  • Telefon og servicetorg for innbyggerne 
  • Foreta tilsyn i egne saker i tråd med kommunens tilsynsstrategi
  • Fag-/egenutvikling
  • Deltagelse i interne prosjekter ved behov
Kvalifikasjoner
  • Du må ha relevant utdannelse, helst på høgskole eller universitetsnivå innen arkitektur, byggingeniør eller lignende
  • Relevant og lang erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.  
  • Det er ønskelig at du har erfaring som byggesaksbehandler og med plan- og bygningsloven, men nyutdannede
    kan også søke.
Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
  • Strukturert
  • Effektiv
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 
Vi tilbyr
  • Godt tverrfaglig arbeidsmiljø og utfordrende arbeidsoppgaver
  • En variert hverdag
  • Lønn etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • Medlemskap i kommunal pensjonsordning
  • Sentral beliggenhet på nedre Romerike 

  

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i
dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må
begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.


Kommunen har et personalpolitisk mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å
rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere
uavhengig av livssyn og seksuell orientering

 

 

  • Bedrift
    Nittedal kommune
  • Søknadsfrist
    08.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3214985
  • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
  • Oppdatert 30.10.2020