• Bedrift
    Færder kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2778941
  • Se her for andre jobber fra Færder kommune
  • Oppdatert 26.02.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Færder kommune

Byggesaksbehandler

Offentlig forvaltning

Færder kommune, virksomhet byggesak og geodata, har ledig 100% fast stilling som byggesaksbehandler.

Byggesak behandler saker etter plan- og bygningsloven. Målsettingen vår er at publikum skal oppleve oss som kunnskapsrike, forutsigbare, rettferdige, serviceinnstilte og imøtekommende. Byggesak består i dag av fagkoordinator og 7 byggesaksbehandlere.  

Færder kommune er et attraktivt sted i stadig utvikling, og dette gir et høyt aktivitetsnivå på byggesaksgruppa. Det er stor spennvidde i type saker, som gir god mulighet for faglig utvikling. Byggesaksgruppa har en bred faglig sammensetning, og gruppa består av blant annet naturvitere, ingeniører og jurister. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi holder til i nye lokaler på Gipø, sentralt på Nøtterøy.

Hovedarbeidsområder/arbeidsoppgaver:

  • Behandle bygge- og delesaker etter plan- og bygningsloven, herunder dispensasjonssaker
  • Informere, veilede og yte service til publikum
  • Forberede saker til politisk behandling
  • Andre oppgaver som tilligger avdelingen

Stillingen innebærer nær kontakt med private og profesjonelle utbyggere, og en viktig oppgave vil være veiledning og dialog for å sikre gode saksprosesser.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høgskole eller universitet, for eksempel arkitekt, bygningsingeniør, naturforvalter, jurist eller landskapsarkitekt/planlegger
  • Erfaring fra fagområdet enten fra kommunal eller statlig sektor
  • Kunnskap om offentlig forvaltning og saksbehandlingsprosesser i det offentlige
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Egenskaper:

  • Faglig oppdatert
  • Effektiv og nøyaktig
  • Serviceinnstilt holdning og gode evner til samarbeid og kommunikasjon internt og eksternt
  • Selvstendig og strukturert
  • Løsningsorientert
  • God rolleforståelse

Vi tilbyr:

  • Faglig sterke og engasjerte kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • God offentlig pensjonsordning

Registrering og søknad:

For å søke på ledige stillinger i Færder kommune ønsker vi at du benytter vårt elektroniske søknadsskjema.
Vitnemål og attester tas med til evt intervju. Tilfredsstillende politiattest fremlegges ved ansettelse.

Færder kommune er en arbeidsplass preget av mangfold. Kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke.

 

  • Bedrift
    Færder kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2778941
  • Se her for andre jobber fra Færder kommune
  • Oppdatert 26.02.2020