Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
28.11.2019Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1353, BÆRUMS VERK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2269389Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 28.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Brukerstyrt personlig assistent - Bærums Verk
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Brukerstyrt personlig assistanse er en alternativ organisering av praktisk og personlig hjelp for den som har behov for bistand i dagliglivet. Bruker leder assistentens daglige arbeid, og Bærum kommune har arbeidsgiveransvaret.
Kvinne ved Bærums Verk ønsker kvinnelig assistent ca. 10 timer per uke. Søker må ha førerkort og være god i engelsk.
Tiltredelse så snart som mulig
Det er ønskelig at du forteller litt om deg selv i søknaden.
Du som søker er voksen eller student.
Arbeidsoppgaver
• Følge til lege, sykehus og behandling
• Lettere matlaging
• Lettere matlaging
Kvalifikasjoner
• For stillingen kreves bestått norskprøve minst B1 skriftlig og muntlig
• Gode engelskkunnskaper
• Førerkort kl.B
• Gode engelskkunnskaper
• Førerkort kl.B
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som:
• er omgjengelig
• er respektfull
• har godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt
• er omgjengelig
• er respektfull
• har godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
• Lønn etter kommunenes gjeldende avtaler og regelverk
• Offentlig tjenestepensjonsordning
Annet
• Stillingen er timelønnet som assistent
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
• Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25)
• Gyldig politiattest iht.§ 5-4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse
• Offentlig tjenestepensjonsordning
Annet
• Stillingen er timelønnet som assistent
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
• Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25)
• Gyldig politiattest iht.§ 5-4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
28.11.2019Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1353, BÆRUMS VERK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2269389Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 28.11.2019