Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Bemanningskoordinator

Offentlig forvaltning

Bemanningsenheten er en tverrgående enhet, med virksomhet både i Kristiansand og Arendal. Den er organisert i Organisasjonsavdelingen som er en av fire sentrale stabsavdelinger består av HR-seksjonen, kompetanseenheten, kommunikasjonsenheten, sykehusprestene og organisasjonsavdelingens stab. Bemanningskoordinator rapporterer til enhetsleder.

Hovedoppgavene til Bemanningskoordinatorene er å avlaste lederne på kliniske avdelinger med innleie av vikarer ved korttidsfravær. Bemanningsenheten står for innleie av ledige vakter på 32 enheter i Arendal og Kristiansand. Bemanningsenheten bruker Sørlandet sykehus HF (SSHF) sitt ressurs - og planleggingssystem (Gat) til å administrere dette. Bemanningsenheten stab, har også ansvar for ekstern vikarbyråinnleie i SSHF  Bemanningskoordinatoren skal betjene enhetene på Sørlandet sykehus, Kristiansand (+ deler i Arendal)

Vi har ledig 100 % fast stilling som bemanningskoordinator. Erfaring innenfor dette fagområdet vektlegges.

Ved intern ansettelse kan annen stilling bli ledig.

Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning, attester på arbeidserfaring og eventuelle spesialistgodkjenninger. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som fremkommer i CV og til fastsettelse av lønn.

 Sørlandet sykehus ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke hos oss, uansett kjønn, alder, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.  Det samme gjelder dersom du har hatt opphold i arbeidslivet.

Arbeidsoppgaver:

  • Bistå enhetene med å dekke korttidsfravær herunder planlegge og sørge for vikarer
  • Bindeledd mellom bestillende enhet og vikaren.
  • Fakturakontroll/ bestilling av vikarer i forbindelse med ekstern vikarbyråinnleie i SSHF ( ved behov)

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra samarbeid med enhetene som benytter Bemanningsenheten vektlegges
  • Kjennskap til elektronisk ressurs- og arbeidsplansystem Gat.
  • Gode datakunnskaper og ferdigheter. 
  • Erfaring med fakturering/ fakturakontroll, vil vektlegges
  • Kjennskap til, og erfaring med Bemanningsenhet er en fordel. 
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper:

  • Kan arbeide selvstendig og nøyaktig
  • Er løsningsorientert 
  • Har gode samarbeidsevner 
  • Er profesjonell i et hektisk arbeidsmiljø 
  • Er fleksibel og serviceinnstilt 
  • Personlig egnethet vektlegges
  • Har stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • En utfordrende og spennende arbeidsplass
  • Trivelig arbeidsmiljø
  • Kontakt med mange fagmiljøer 
  • Pensjonsordning i KLP