Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
25.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2615, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
3990820Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 22.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillehammer kommune
Avdelingssykepleier-Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en avdelingssykepleier - avdelingsleder til vår avdeling for Hjemmesykepleien. Som leder vil du være et medlem i lederteamet i Hjemmetjenesten. Lederteamet består av avdelingssykepleiere og avdelingsledere for både bokollektiv, heldøgns pleie og omsorg, praktisk bistand, BPA og To ledelse.
Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass som trenger en leder til med på laget. Hjemmetjenesten gir tjenester til pasienter i alle aldersgrupper, med ulike behov. Vi drifter 24 timer i døgnet, hele året. Vi innfører mestringsmodellen i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene. Lillehammer har en vedtatt Demensplan og videre organisering av iverksettelse er i gang. Hjemmesykepleien er fra 15.02.21 organisert geografisk med base for tiden i Skårsetlia bo og servicesenter og på Horsters bo og servicesenter. Det jobbes med en samlokalisering på sikt. Ved intern omrokkering kan andre avdelingslederstillinger bli ledige.
Arbeidsoppgaver:
- Avdelingsleder har det faglige og økonomiske ansvar for avdelingen, samt personalansvar
- Leder må legge til rette for videreutvikling og påvirke til et godt arbeidsmiljø
- Evne til å motivere ansatt til selvstendig arbeid, fokusere på faglig oppdatering og kunnskap
- Inngår i lederteam sammen med andre ledere i hjemmetjenesten
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier- Vernepleier.
- Det er ønskelig med erfaring/formalkompetanse som leder
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode dataferdigheter
- Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeiderutvikling
- Kunnskap om konflikthåndtering
- Må ha førerkort
Personlige egenskaper:
- Er strukturert og kreativ med ønske om å se helheten for avdelingen
- Gode lederegenskaper
- Evne til endring og omstilling og er utviklingsorientert
- Være fleksibel og like å arbeide variert
- Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
- Aktivt bidra til arbeidsglede
- God på kommunikasjon og relasjonskompetanse
- Like å jobbe i høyt tempo, kunne stå i endringer over tid
- Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
Vi tilbyr:
- En organisasjon som er i utvikling med stort faglig fokus og evne til utvikling
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming, kulturell og etnisk bakgrunn.
- Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement.
- Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søker bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forspurt om dette.
- Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.
- Det kreves politiattest for å kunne jobbe i stillingen, jf. Lov om helsepersonell og Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her
Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
25.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2615, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
3990820Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 22.07.2021