Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2272021Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 29.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Avdelingsleder Vann og avløp - Prosjektenheten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Prosjektenheten - realisering av spennende prosjekter!
Prosjektenheten styrer Bærum kommunes prosjekter innen teknisk infrastruktur; vei, vann og avløp, byutvikling, renovasjon, samt grønt i form av turveier, parker og gravplasser. Vi er 28 ansatte, som ivaretar kommunens byggherreansvar gjennom ledelse av prosjekter fra konseptfasen til gjennomføring og overlevering av ferdige anlegg. Vår prosjektomsetning er på ca. 250 mill. kr. pr. år.
Vi er ISO-sertifisert for oppfølging av kvalitet og miljø, har rutiner og maler som veileder ved gjennomføring av prosjekter. I vårt prosjektarbeid benytter vi gode verktøy til f.eks. økonomistyring og samhandling med kontraktsparter.
Avdelingsleder for Vann og avløp
Vi søker etter en erfaren person som kan lede vann og avløpsavdelingen. Stillingen innebærer prosjektfaglig ansvar og personalansvar for 10 prosjektledere og 2 byggeledere, og vil være enhetens kontaktledd mot våre oppdragsgivere som primært er Vann og avløp og Prosjektdirektøren hos Rådmannen. Det kreves prosjektledererfaring. Relevant faglig erfaring innen vann, avløp, overvann og annen teknisk infrastruktur som ligger i bakken er også ønskelig.
Prosjektenheten står foran store og spennende prosjekter. Vi trenger en resultatorientert avdelingsleder som har evne til å påvirke sine omgivelser og som kan være med på å videreutvikle avdelingen og enheten som en profesjonell byggherreorganisasjon. Avdelingslederen vil være en del av enhetens ledergruppe.
• Delta i enhetens ledergruppe
• Rapportere prosjekter på porteføljenivå til oppdragsgivere
• Ledelse av egne prosjekter i tidlig fase
• Erfaring fra med ledelse innen prosjektarbeid
• Erfaring fra ledelse innen kommunaltekniske fag vil bli vektlagt
• Erfaring fra relevant prosjektering, kontraktstyring og offentlige anskaffelser
• Meget gode norskkunnskaper
• er resultatorientert og med god evne til å påvirke dine medarbeidere
• er tydelig og kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig
• er engasjert, fleksibel og omgjengelig, med gode samarbeidsevner
Personlig egnethet vil bli vektlagt
• Lokaler sentralt i Sandvika
• Tiltredelse og lønn etter avtale
• Kompetanseutviklingsstipend
• Offentlig tjenestepensjonsordning
• Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
• Vitnemål og attester tas med på intervju.
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
• Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25) Hvis dette skulle bli aktuelt, vil søker bli kontaktet
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2272021Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 29.11.2019