Detaljer

  • Søknadsfrist
    13.08.2018
  • Bedrift
    Level Personal
  • Sted:
    HAUGESUND
  • Type arbeid:
    AVDELINGSLEDER
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    Karmøy (Rogaland)
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    849765

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

AVDELINGSLEDER ­SERVICE­

GK Inneklima og suksessavdelingen Haugesund Service søker nå avdelingsleder. Avdelingen består i dag av 8 engasjerte medarbeidere, er i sterk vekst, og det blir opp til avdelingsleder å vurdere hvor mange en skal være i fremtiden. Du vil ha overordnet ansvar for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften, samt være en motivator for de ansatte. En avdelingsleder har mange ansvarsområder og det vil i noen tilfeller gå en "kule varmt". Du vil imidlertid få god støtte og oppfølging av distriktssjef, være en aktiv del av ledergruppen og kunne utveksle erfaringer med lederkollegaer i Stavanger, Haugesund og Odda.

Ønsker du å bli med på et velfungerende lag sammen med ca. 50 dyktige medarbeidere i Distrikt Haugesund, som i fellesskap tar mål av seg å være kundenes foretrukne leverandør og den beste arbeidsplassen for de ansatte, bør du søke på stillingen som avdelingsleder.

Arbeidsoppgaver
  • Utøve operativ ledelse av avdelingen
  • Aktiv kundebehandling, utarbeide markedsplan og skape tillitsfulle relasjoner
  • Personalansvar for 8 ansatte
  • Utarbeide årlig budsjett og månedlige prognoser
  • Økonomi- og resultatansvar for avdelingen
  • Definere, iverksette og følge opp tiltak i henhold til målsetting og handlingsplaner
  • Ansvar for opplæring i GKs prosess- og produksjonsrutiner
  • Veilede og bistå prosjektleder i utforming av tilbud, anbudsprosesser og ferdigmelding av prosjekter
  • Stillingen rapporterer til distriktssjef
Ønskede kvalifikasjoner
  • Fortrinnsvis ingeniørbakgrunn, gjerne fagkunnskap fra VVS/elektro
  • Være markeds- og salgsorientert
  • Relevant erfaring som rådgiver eller prosjektleder, være bevisst på god kundebehandling og ha kompetanse på drift
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å motivere
  • Økonomisk forståelse og fokus på resultater
  • Generelt god IT-kunnskap
Personlige egenskaper
  • Strukturert, entusiastisk, løsningsorientert, imøtekommende, serviceinnstilt og høy arbeidsmoral
Vi tilbyr
  • Spennende stilling i en offensiv vekstbedrift med solid økonomi
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling, kurs og etterutdanning
  • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser, samt gode pensjons- og forsikringsforhold
  • Bil- og telefonordning