Bedrift
Rana kommuneSøknadsfrist
30.06.2021Stillingsfunksjon
HeltidAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8622, MO I RANA
RANA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3931226Se her for andre jobber fra Rana kommune
- Oppdatert 21.06.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Rana kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Avdeling for psykisk helse og sosiale tjenester er en fagavdeling i helse- og omsorgssektoren. Avdelingen yter blant annet tjenester hjemlet i lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.
Ved Liengbakken bofellesskap er det ledig
- 100% fast stiling som avdelingsleder, fra 01.09.2021.
Tiltredelse etter avtale
Stillingen er direkte underlagt seksjonsleder for boligtjenester og krisesenter.
Liengbakken bofelleskap er en døgnbemannet bolig for mennesker med rusavhengighet og fysiske eller psykiske følgeskader.
Arbeidsoppgaver:
Avdelingsleder vil inngå i ukentlige møter med de øvrige virksomhetene i seksjonen. Avdelingsleder vil ha det daglige ansvaret for å følge opp personalarbeid, økonomi og faglig utvikling ved enheten. Feltet er stadig i utvikling, og nye arbeidsoppgaver kan bli tillagt enheten. Hvis du har lyst på en utfordrende og interessant arbeidshverdag i et spennende fagområde som er i sterk utvikling oppfordres du til å søke.
Kvalifikasjon:
• 3 årig helse og -eller sosialfaglig utdanning på Bachelor nivå. Helsepersonell må kunne dokumentere offentlig godkjent autorisasjon.
• Videreutdanning i ledelse, eller erfaring som leder.
• Erfaring med psykiskhelse og rus arbeid
• Kjennskap til turnus og data som verktøy
• Gode muntlige og skriftlige framstillingsevner
• Norskkunnskaper tilsvarende B2- nivå
• Førerkort kl. B.
• Gyldig politiattest ved tiltredelse, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Egenskaper:
• Selvstendighet og evnen til å inspirere og utvikle medarbeidere
• Gode samarbeids og kommunikasjonsferdigheter
• Fleksibel og ha evne til å håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
• Interesse innen fagområde personalledelse og økonomiadministrasjon
• Arbeidskapasitet til å stå i 100% stilling.
Vi tilbyr:
• Innholdsrik arbeidsdag med varierte og spennende utfordringer
• Gode kollegaer
• Mulighet for faglig og personlig utvikling
Arbeidstid: Dagtid
De to siste referanser må oppgis. Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.
Stillingskode og lønn fastsettes på grunnlag av utdanning, lønnsansiennitet og intern lønnsstruktur. Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester, som legges ved søknaden. Det gis tillegg for relevant tilleggs-/videreutdanning.
Politiattest skal fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.
Vitnemål og attester må legges ved i søknaden. Vitnemål fra utenlandske høyskoler/universiteter må være NOKUT-godkjent.
Flytteutgifter kan dekkes etter eget reglement. Kommunen disponerer noen øremerkede barnehageplasser.
Rana kommune praktiserer mer offentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.
Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til:
seksjonsleder Vidar Slettjord, tlf.: 97177615
Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor alle søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte søkere til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.
Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.
Søknadsfrist: 30.06.2021.
Bedrift
Rana kommuneSøknadsfrist
30.06.2021Stillingsfunksjon
HeltidAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8622, MO I RANA
RANA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3931226Se her for andre jobber fra Rana kommune
- Oppdatert 21.06.2021