Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
24.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
4129070Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 01.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillehammer kommune
Avdelingsleder 100% vikariat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lillehammer helsehus er et av Norges største helsehus, og har ca. 220 årsverk fordelt på 8 sengeavdelinger. Langtidsavdelingene er spesialisert innen psykogeriatri, demens og generell geriatri. Vi har i tillegg korttids- og intermediæravdeling. Legeavdeling, laboratorium, aktiv omsorg, dagsenter, storkjøkken, renholdsavdeling, vaskeri og servicesenter er også del av helsehuset.
Faglig kvalitet, godt arbeidsmiljø og kompetanseutvikling er viktige satsningsområder for oss. I Lillehammer kommune jobber alle ansatte innen sektor helse og velferd tter visjonen «Mestring hele livet». Dette skal være førende for både tjenestetilbud og tjenesteutførelse.
Vi søker etter leder som er sykepleier / vernepleier og som evner å involvere, inspirere og motivere avdelingens ansatte
Ved intern omrokering i tjenestene våre vil ledige stillinger på helsehuset bli tatt av samme søkerbunke.
Ved tilbud om stilling er det krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Arbeidsoppgaver:
Avdelingsleder har det faglige og økonomiske ansvar for avdelingen, samt personalansvar
Leder må legge til rette for videreutvikling og påvirke til et godt arbeidsmiljø
Evne til å motivere ansatt til selvstendig arbeid, fokusere på faglig oppdatering og kunnskap
Inngår i et lederteam sammen med andre ledere ved Lillehammer helsehus
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier / vernepleier
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Det er et krav om lederutdanning og/eller erfaring som leder
- Gode dataferdigheter
- Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeiderutvikling
Personlige egenskaper:
- Gode lederegenskaper
- Evne til endring og omstilling og være utviklingsorientert
- Være fleksibel og like å arbeide variert
- Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
- Aktivt bidra til arbeidsglede
- God på kommunikasjon og relasjonskompetanse
- Liker å jobbe i høyt tempo
- Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
Vi tilbyr:
- Dyktige kollegaer
- Godt arbeidsmiljø
- God pensjonsavtale
- Utfordrende og tverrfaglig fagmiljø
- Spennende og varierende arbeidsoppgaver
- Elektronisk kvalitetsverktøy med avviksbehandling
Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
24.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
4129070Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 01.10.2021