• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2010, STRØMMEN
    LILLESTRØM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4875306
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 15.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Assisterende virksomhetsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en strategisk og utviklingsorientert leder med evne til et samlende og helhetlig lederskap

Bo- og omsorgstjenesten i Lørenskog er en fremtidsrettet tjeneste som er stolt av å tilby gode tjenester til innbyggere i Lørenskog med behov for tilrettelagte tjenester.
Bo- og omsorgstjenesten tar mål av seg å være nytenkende om tjenesten, og vi er ambisiøse på brukergruppens vegne. Vi tror at god ledelse, systematisk kvalitetsarbeid og god dialog med ansatte,
innbyggere og pårørende er nøkler for å lykkes.

Vi har fokus på mestring og ressurser hos innbyggere og ansatte. Vi ser nå etter deg som drives av å utvikle gode og bærekraftige tjenester for innbyggerne i kommunen vår.

Vi trenger deg som er en strategisk og utviklingsorientert leder med evne til et samlende og helhetlig lederskap

Arbeidsoppgaver:

  • Assisterende virksomhetsleder skal være en pådriver og medspiller for utvikling, i samarbeid med resten av organisasjonen.
  • Funksjonen skal bistå virksomhetsleder i videre utvikling og implementering av ny organisasjonsmodell.
  • Det er viktig at du har et bredt samfunnsperspektiv med et helhetlig blikk for kommunens rolle og oppgaver.
  • Det er avgjørende i stillingen at du evner å skape gode relasjoner til medarbeidere, innbyggere og samarbeidspartnere.
  • Vi ønsker oss en tydelig, strukturert og tillitsskapende leder med gode samarbeids- og gjennomføringsevner og godt humør.
  • Hos oss får du interessante og meningsfylte oppgaver i en virksomhet som er utviklingsorientert.
  • Du skal bidra til god ledelse i tjenestene slik at ansatte trives, motiveres og jobber i tråd med virksomhetens mål og levere gode tjenester til innbyggerne. 
  • Jobbe strategisk med leder- og virksomhetsutvikling 

Aktuelle arbeidsoppgaver er;

  • Motivere til læring og utvikling
  • Samhandling og samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere for å fremme virksomhetens mandat
  • Legge til rette for god samhandling med brukere og pårørende
  • Inngå som en del av ledergruppen til virksomhetsleder
  • Bistå virksomhetsleder i politiske saker
  • Stedfortreder for virksomhetsleder
  • Det kan forekomme endringer i stillingens arbeidsoppgaver

Kvalifikasjoner:

  • Minimum bachelorgrad, fortrinnsvis Vernepleier/Sykepleier, men mastergrad kan tillegges vekt
  • Utdanning innen prosjektledelse er en fordel
  • Videreutdanning innen ledelse og andre relevante fagområder
  • Kompetanse inne HR er en fordel
  • Erfaring fra endrings- og utviklingsarbeid.
  • God analytisk evne
  • Bidra til en bærekraftig organisasjonsutvikling
  • Ønskelig med bred ledererfaring innen helsesektor
  • God til å kommunisere på norsk, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Du er modig, synlig, inkluderende, tydelig, har evne til å skape gode relasjoner, handler på eget initiativ og sikrer fremdrift i utviklingsprosjekter.
  • Du samarbeider godt med andre, deler kunnskap, erfaring og informasjon; du støtter andre for å nå felles mål. 
  • Du får gjennomslag for ideer og planer som er viktige for virksomheten
  • Du arbeider metodisk og kunnskapsbasert samt gjør klare prioriteringer 
  • Du er trygg som person, kommuniserer tydelig og er en som lyttes til
  • Du er åpen for nye idéer og liker nye utfordringer
  • Kombinasjonen strategisk arbeid, lederstøtte og det å selv løse oppgaver er noe du trives godt med

Vi tilbyr:

  • Høy grad av påvirkning på egen rolle
  • Gode muligheter for fag- kompetanseutvikling
  • Satsning på lederutvikling
  • Lønn etter avtale
  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firma hytter


Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2010, STRØMMEN
    LILLESTRØM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4875306
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 15.11.2022