Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
28.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2010, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4875306Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 15.11.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lørenskog kommune
Assisterende virksomhetsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en strategisk og utviklingsorientert leder med evne til et samlende og helhetlig lederskap
Bo- og omsorgstjenesten i Lørenskog er en fremtidsrettet tjeneste som er stolt av å tilby gode tjenester til innbyggere i Lørenskog med behov for tilrettelagte tjenester.
Bo- og omsorgstjenesten tar mål av seg å være nytenkende om tjenesten, og vi er ambisiøse på brukergruppens vegne. Vi tror at god ledelse, systematisk kvalitetsarbeid og god dialog med ansatte,
innbyggere og pårørende er nøkler for å lykkes.
Vi har fokus på mestring og ressurser hos innbyggere og ansatte. Vi ser nå etter deg som drives av å utvikle gode og bærekraftige tjenester for innbyggerne i kommunen vår.
Vi trenger deg som er en strategisk og utviklingsorientert leder med evne til et samlende og helhetlig lederskap
Arbeidsoppgaver:
- Assisterende virksomhetsleder skal være en pådriver og medspiller for utvikling, i samarbeid med resten av organisasjonen.
- Funksjonen skal bistå virksomhetsleder i videre utvikling og implementering av ny organisasjonsmodell.
- Det er viktig at du har et bredt samfunnsperspektiv med et helhetlig blikk for kommunens rolle og oppgaver.
- Det er avgjørende i stillingen at du evner å skape gode relasjoner til medarbeidere, innbyggere og samarbeidspartnere.
- Vi ønsker oss en tydelig, strukturert og tillitsskapende leder med gode samarbeids- og gjennomføringsevner og godt humør.
- Hos oss får du interessante og meningsfylte oppgaver i en virksomhet som er utviklingsorientert.
- Du skal bidra til god ledelse i tjenestene slik at ansatte trives, motiveres og jobber i tråd med virksomhetens mål og levere gode tjenester til innbyggerne.
- Jobbe strategisk med leder- og virksomhetsutvikling
Aktuelle arbeidsoppgaver er;
- Motivere til læring og utvikling
- Samhandling og samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere for å fremme virksomhetens mandat
- Legge til rette for god samhandling med brukere og pårørende
- Inngå som en del av ledergruppen til virksomhetsleder
- Bistå virksomhetsleder i politiske saker
- Stedfortreder for virksomhetsleder
- Det kan forekomme endringer i stillingens arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Minimum bachelorgrad, fortrinnsvis Vernepleier/Sykepleier, men mastergrad kan tillegges vekt
- Utdanning innen prosjektledelse er en fordel
- Videreutdanning innen ledelse og andre relevante fagområder
- Kompetanse inne HR er en fordel
- Erfaring fra endrings- og utviklingsarbeid.
- God analytisk evne
- Bidra til en bærekraftig organisasjonsutvikling
- Ønskelig med bred ledererfaring innen helsesektor
- God til å kommunisere på norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du er modig, synlig, inkluderende, tydelig, har evne til å skape gode relasjoner, handler på eget initiativ og sikrer fremdrift i utviklingsprosjekter.
- Du samarbeider godt med andre, deler kunnskap, erfaring og informasjon; du støtter andre for å nå felles mål.
- Du får gjennomslag for ideer og planer som er viktige for virksomheten
- Du arbeider metodisk og kunnskapsbasert samt gjør klare prioriteringer
- Du er trygg som person, kommuniserer tydelig og er en som lyttes til
- Du er åpen for nye idéer og liker nye utfordringer
- Kombinasjonen strategisk arbeid, lederstøtte og det å selv løse oppgaver er noe du trives godt med
Vi tilbyr:
- Høy grad av påvirkning på egen rolle
- Gode muligheter for fag- kompetanseutvikling
- Satsning på lederutvikling
- Lønn etter avtale
- God arbeidstid- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- Mulighet for fag/kompetanseutvikling
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firma hytter
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
28.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2010, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4875306Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 15.11.2022