Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
14.06.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
2958385Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 03.06.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Assisterende virksomhetsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du et stort faglig engasjement og evne til å motivere andre til felles innsats for fremtidsrettede tjenester? Som assisterende virksomhetsleder vil du få en svært viktig rolle i enhetens utvikling av fag og ledelse.
Sammen med virksomhetsleder og 17 avdelingsledere utgjør dere ledergruppa i Sykehjem Vest. Enheten har ansvar for fire sykehjem: Åse, Byhagen , Rundeskogen og Lura.
Vi er opptatt av å gi stadig bedre tjenester til våre pasienter/brukere. Du vil samarbeide tett med fagstab Helse og velferd og være delaktig i mange spennende prosjekter. Som en del av Leve-hele-livet-reformen skal alle sykehjem i Sandnes bli Livsglede-hjem i 2020, og vi er i gang med en sertifiseringsprosess. Alle våre demensavdelinger bruker VIPS-metodikk for bedre personsentrert omsorg. Virksomheten samarbeider tett med universitet, høgskoler og videregående skoler om praksisplasser for studenter og elever.
- Stedfortreder for virksomhetsleder
- Utvikle gode bruker- og pårørendestrategier
- Ansvar for HMS og kvalitetsarbeid
- Ansvar for forbedringsarbeid
- Ansvar for oppfølging av kompetanseoversikt/fagutvikling/internkontroll
- Ansvar for utarbeidelse/vedlikeholde prosedyrer i samarbeid med andre samarbeidspartnere
- Medansvar for å utvikle godt systematisk lederverktøy
- Oppfølging av studenter, elever praksisplasser
- Utvikle gode samarbeidsrutiner med andre samarbeidende virksomheter
- Bistå i rekrutteringssaker
- Autorisert sykepleier
- Ønskelig med relevant etter-/videreutdanning
- Minimum 5 års erfaring som leder i sykehjem
- Gode digitale ferdigheter
- God økonomiforståelse
Som person er du fleksibel og trygg, og du er opptatt av å være faglig oppdatert. Du trives i en hektisk arbeidshverdag, liker utfordringer og har stor arbeidskapasitet. Du har en positiv holdning til endrings-/utviklingsarbeid og jobber systematisk mot langsiktige mål. Som leder er du modig, synlig og samlende. Du er tillitsskapende, legger til rette for mestring og våger å utfordre når det er nødvendig. Du evner å lytte til behov i enheten, finner de gode løsningene gjennom å involvere og motivere til felles innsats, og du har god gjennomføringsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Du får lønn etter avtale, fleksitidsordning og gratis parkering. Ulike goder som HjemJobbHjem og gratis svømming i kommunale svømmehaller. Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
14.06.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
2958385Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 03.06.2020