Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Royal Unibrew Norge AS Intern rekruttering

Er du interessert i mennesker og ledelse?

Assisterende teamleder lager Bergen

Drikkevareaktør

Vi søker etter en assisterende teamleder til vårt lager i Bergen. Vi ser etter deg som er utadvendt, strukturert og energisk og trives med å lede, motivere og skape resultater gjennom andre. Vi trenger deg som ser potensiale i dine medarbeidere, og som er opptatt av å utvikle et godt team og et engasjerende og godt arbeidsmiljø rundt deg. Ditt lederskap får frem engasjement, lidenskap og entusiasme både i teamet og på tvers av hele selskapet. Er du den vi ser etter?

Hva vil vi at du skal gjøre hos oss?

Som assisterende teamleder for lageret i Bergen vil du være med å lede den daglige driften på lageret. Du vil gå inn i rollen som arbeidsleder under ferie og annet fravær. Du vil ha medansvar for avdelingens effektivitet og ressursdisponeringer og disponere lagermedarbeidere og produksjonsutstyr til ferdigstilling av lass på en slik måte at lageret fyller sin rolle som leverandør av tomemballasje og ferdigvarer internt og ekstern. Som assisterende teamleder vil du ha et operativt lederansvar. Du vil være oppdatert på produksjonsplaner og bidra aktivt til at vi har korrekt lagerbeholdning. Du vil håndtere innkommende og utgående ferdigvarer og returer.

Du vil være en aktiv bidragsyter i prosessen med å forbedre effektiviteten innenfor lagerområdet og vil delta i moderniserings og utviklingsprosjekter i samarbeid med den øvrige ledelsen. Vi søker etter deg som er positiv og bidrar til et godt og motiverende arbeidsmiljø rundt deg.

 For å lykkes i rollen ser vi at du har

  • Fagbrev innen logistikk eller tilsvarende, eller plan om å ta fagbrev i nær fremtid
  • Evne til å tilegne deg inngående kjennskap til samtlige operative oppgaver i avdelingen.
  • God forståelse for lager og logistikkprosesser
  • Truck sertifikat T1-T4
  • Erfaring fra lager – og logistikkarbeid
  • God digital kompetanse
  • Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • Kjennskap til ERP-system er en forutsetning

 Hvem er du?

Vi trenger deg som er lidenskapelig opptatt av å utvikle dine medarbeidere og å levere resultater gjennom teamet. Du er en sterk lagspiller og motiverer de rundt deg. Du er pålitelig og har stor arbeidskapasitet, alltid med ønske om på yte det lille ekstra. Du er i god fysisk form og trives i en hektisk hverdag med mange baller i luften. Du er serviceinnstilt og har evne til å raskt sette seg inn i ulike problemstillinger og finne gode løsninger. Du er nøyaktig og strukturert, ordentlig og ryddig og evner å prioritere. Du er ikke redd for å ta Initiativ og tar ansvar. Positiv og nysgjerrig er ord mange vil bruke for å beskrive deg. En god relasjonsbygger. Du er fleksibel med hensyn til bl.a. arbeidsoppgaver og arbeidstid. Du elsker å utvikle deg og har vilje og interesse for personlig og faglig utvikling.

 Vi GLEDER oss til å høre fra deg!

Stillingen rapporterer til Arbeidslederne på lageret og du vil bli en del av lederteamet innenfor lager Bergen. Arbeidet foregår hovedsakelig på dagtid (07.00-17.00), men skiftarbeid vil være aktuelt i periodene en av arbeidslederne er borte.

Arbeidstidsordningene tilpasses produksjonsbehovet og kan variere, selv om det i hovedsak i dag er en to -skiftsordning. Vi tilbyr allsidige arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø. Og ikke minst er vi opptatt av at du skal få mulighet til å utvikle deg, både faglig og personlig.

Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, ansattgoder som bedriftshytter, EL bil-ladning, mm.

Høres dette ut som jobben for deg? Da vil vi gjerne at du sender inn din CV og søknad til oss. Har du noen spørsmål til stillingen ta kontakt med Leder logistikk Stig Hjørnevik på mobil 91730405, arbeidsleder Trond Walle på mobil 91682338 eller arbeidsleder Robert Kronheim på mobil 91682345.

Årsaken til vår suksess er entusiastiske medarbeidere og godt håndverk - vi er stolte av våre sterke merkevarer!