Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
30.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4010402Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 05.08.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjerdrum kommune
Assisterende avdelingsleder ved Gjerdrum sykehjem
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gjerdrum sykehjem er en del av virksomhet for helse, mestring og omsorg. Sykehjemmet skal sertifiseres til Livsgledehjem høsten 2021, og vi er også i innspurten i prosjekt Heltidskultur.
Assisterende avdelingsleder vil ha personalansvar for sin delegerte gruppe. Assisterende avdelingsleder inngår i sykehjemmets lederteam som i tillegg består av avdelingsleder og fagutviklingssykepleier. Sykehjemmet består av 41,77 årsverk fordelt på 3 sengeposter, kjøkken, vaskeri og dagsenter for eldre.
Vi søker deg som har ledererfaring, og kan vise til gode resultater både fra økonomi- og omstillingsarbeid.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier.
- Videreutdanning eller master i ledelse er ønskelig.
- Kunnskap og erfaring knyttet personalforvaltning.
- God kjennskap til turnusplanlegging og økonomisk styring .
- Ledererfaring fra tilsvarende arbeid.
- Søker må kunne vise til gode resultater i lederrollen fra tidligere arbeid.
- Gode IKT-kunnskaper.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som:
- Har evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid under press.
- Er ansvarsbevisst, pålitelig og lojal.
- Har en solid forståelse for rammebetingelsene som en offentlig leder må forholde seg til.
- Er en god rollemodell som oppmuntrer til dialog og samarbeid. Samt har evne til å motivere og inspirere medarbeidere.
- Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Er tillitsskapende med høy integritet.
- Har evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid, og ser helheten for avdelingen og virksomheten.
Personlig egnethet for stillingen vektlegges
Vi tilbyr:
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
- Muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Samarbeid med faglig dyktige kolleger.
- Stillingen avlønnes etter avtale.
- Gode pensjonsordninger.
Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med Lov om Helsepersonell m.m. (helsepersonelloven) §20a og Lov om kommunale helse og omsorgstjenester m.m §5.4 (helse og omsorgstjenesteloven).
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
30.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4010402Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 05.08.2021