• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    30.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4010402
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 05.08.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Assisterende avdelingsleder ved Gjerdrum sykehjem 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gjerdrum sykehjem er en del av virksomhet for helse, mestring og omsorg. Sykehjemmet skal sertifiseres til Livsgledehjem høsten 2021, og vi er også i innspurten i prosjekt Heltidskultur.

Assisterende avdelingsleder vil ha personalansvar for sin delegerte gruppe. Assisterende avdelingsleder inngår i sykehjemmets lederteam som i tillegg består av avdelingsleder og fagutviklingssykepleier. Sykehjemmet består av 41,77 årsverk fordelt på 3 sengeposter, kjøkken, vaskeri og dagsenter for eldre.

Vi søker deg som har ledererfaring, og kan vise til gode resultater både fra økonomi- og omstillingsarbeid.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Videreutdanning eller master i ledelse er ønskelig.
  • Kunnskap og erfaring knyttet personalforvaltning.
  • God kjennskap til turnusplanlegging og økonomisk styring .
  • Ledererfaring fra tilsvarende arbeid.
  • Søker må kunne vise til gode resultater i lederrollen fra tidligere arbeid.
  • Gode IKT-kunnskaper.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som:

  • Har evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid under press.
  • Er ansvarsbevisst, pålitelig og lojal.
  • Har en solid forståelse for rammebetingelsene som en offentlig leder må forholde seg til.
  • Er en god rollemodell som oppmuntrer til dialog og samarbeid. Samt har evne til å motivere og inspirere medarbeidere.
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Er tillitsskapende med høy integritet.
  • Har evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid, og ser helheten for avdelingen og virksomheten.

Personlig egnethet for stillingen vektlegges

 

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger.
  • Stillingen avlønnes etter avtale.
  • Gode pensjonsordninger.

 

Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med Lov om Helsepersonell m.m. (helsepersonelloven) §20a og Lov om kommunale helse og omsorgstjenester m.m §5.4 (helse og omsorgstjenesteloven). 

 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    30.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4010402
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 05.08.2021