Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Assisterende avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Spennende og utfordrende lederstilling i skjæringspunktet mellom barnevern og psykisk helse

Vi har ledig stilling som assisterende avdelingsleder ved Borger With kompetansesenter. Vi søker etter deg som ønsker en selvstendig rolle og samtidig jobber godt i team. Stillingen inngår i lederteamet for Borger With kompetansesenter, bestående av avdelingsleder, to assisterende avdelingsledere og psykologspesialist. Borger With kompetansesenter består av to enheter: Enhet for arenafleksibelt team jobber ambulerende opp mot familier med ungdom som har psykiske vansker, og som strever på flere områder. Enhet for døgnbehandling med seks plasser samt to treningshybler retter seg mot målgruppen ungdom med psykiske vansker og behov for miljøterapeutisk oppfølging i døgnrammer. Per i dag vil den ledige stillingen hovedsakelig være tilknyttet enhet for døgnbehandling, men dette kan endres etter kompetansesenterets behov og lederteamets sammensetning.

Vi ber om at vitnemål og attester vedlegges søknaden elektronisk 

Arbeidsoppgaver:

  • Ivareta daglig drift sammen med avdelingsleder
  • Delegerte oppgaver innen fag og personaladministrasjon
  • Planlegging og oppfølging av turnus
  • Utarbeiding og kvalitetssikring av rapporter og annen dokumentasjon
  • Veiledning av terapeutene i teamet

Kvalifikasjoner:

  • Relevant bachelor utdanning
  • Relevant ledererfaring 
  • Erfaring fra psykisk helsearbeid
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Tilfredsstillende politiattest (ikke eldre enn tre mnd.) kreves før ansettelse. Attesten skal ikke vedlegges søknaden

Det er i tillegg ønskelig at søker har:

  • Veiledningskompetanse
  • Lederutdanning og/eller annen relevant videreutdanning
  • Erfaring fra barnevernsarbeid
  • God kunnskap om barnevern og lovverk
  • Erfaring med GAT og planlegging og oppfølging av turnus

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe strukturert og selvstendig
  • Utviklingsorientert og løsningsfokusert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En utfordrende og engasjerende jobb i et spennende fagfelt med høyt kvalifiserte medarbeidere
  • Fleksitidsordning
  • Lønnstrinn 45-47 etter kompetanse og ansiennitet. I særskilte tilfeller vil høyere lønn kunne vurderes
  • Gode forsikrings- og låneordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din lønn til pensjonsinnskudd