• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5006, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2167521
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 11.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Assistent/barne-og ungdomsarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Møhlenpris oppveksttun er et flerkulturelt oppveksttun i Bergenhus bydel. Oppveksttunet består av  avdeling skole med ca. 235 elever på 1. - 7. trinn, samt en innføringsklasse for tospråklige elever. Avdeling barnehage har plass til 70 barn fordelt på 4 hjemmeområder. Oppveksttunet har ca. 65 ansatte. Vi tilstreber tett samarbeid mellom alle på skolen og barnehagen, og kan tilby et godt psykososialt arbeidsmiljø med et positivt og inkluderende personale.

Møhlenpris oppveksttun ble ferdig rehabilitert våren 2017, og fremstår som et praktbygg med fleksible læringsarealer. Her er et mangfold av organiseringsmåter, varierte arbeidsmetoder og ulike læringsarenaer i fokus.  Vår visjon er «Der drømmer blir til virkelighet”. Vi ønsker å være et oppveksttun der barn får mulighet til å utvikle evner, talent og interesser. Læringsmiljøet oppleves som positivt. Det er et godt utviklet nettverk for samarbeid på og rundt skolen.

Vi ønsker kreative og initiativrike ansatte. Vi legger vekt på samarbeidsevne, faglig dyktighet, relasjonsbygging og ledelse. Vi er opptatt av å rekruttere positive medarbeidere. Vi legger derfor stor vekt på personlig egnethet ved ansettelser.

Fra 1. desember 2019 har vi ledig 100% vikariat som assistent/barne-og ungdomsarbeider.

Arbeidsoppgaver
Planlegge, gjennomføre og evaluere tilrettelagte aktiviteter på avdeling
Delta aktivt i ulike aktiviteter sammen med barn
Tilrettelegge for lek og sosialt samspill
Bidra til godt foreldresamarbeid
Bruke pedagogisk dokumentasjon som verktøy





Kvalifikasjoner
Relevant erfaring
Grunnleggende IKT-kompetanse
Gyldig politiattest
Beherske norsk skriftlig og muntlig
Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT
Personlig egnethet vil bli vektlagt






Personlige egenskaper
Evne til å bygge gode positive relasjoner
Selvstendig
Ansvarsbevisst
Fleksibel og løsningsorientert
Strukturert
Gode samarbeidsevner






Vi tilbyr
Gode pensjonsordninger
God introduksjon og oppfølging
Gode støttefunksjoner i byrådsavdelingen
Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
En engasjert og profesjonell arbeidsgiver
Lønn etter avtaleverket






 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5006, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2167521
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 11.10.2019