Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Stavanger Kommune

Arbeidsleder renhold

 

Byggdrift er en sentral utfører i Stavanger kommunes forvaltning av bygninger. Vår oppgave er å vedlikeholde og utvikle kommunens bygg og boliger i samarbeid med berørte aktører.

Vi skal bidra til god eiendomsforvaltning slik at innbyggerne får gode og effektive bygg til lavest mulig kostnad.


Byggdrift er underlagt Bymiljø og utbygging: Eiendom, og består av 3 driftsenheter; Renhold, Vedlikeholdsprosjekter og Drift.  

Vår visjon: Vi bygger fellesskap! 

 

Formålet med stillingen er selvstendig å påse at oppdrag fra kunde håndteres og gjennomføres på en trygg, kvalitetsmessig og kostnadseffektiv måte. Samt utøve ledelse basert på interne ledelsesprinsipper og organisasjonsstrategien i Stavanger kommune. Det skal utøves høy grad av HMS og nærledelse. Som vår nye medarbeider i Byggdrift får du en sentral rolle med å gjøre Stavanger til en god by å bo i.

Arbeidsoppgaver:

  • Personalansvar (sykefraværsoppfølging, medarbeidersamtaler og medarbeiderutvikling) 
  • Kunden i fokus – delta i samarbeidsmøter med virksomhetsledere
  • Påse korrekt bruk av ressurser og kompetanse
  • Systematisk HMS-arbeid (kontroll, risikovurdering, kartlegging, dokumentasjon og forbedringer)
  • Fokus på kvalitet i alle ledd/ Kvalitetskontroll Famac
  • Varebestilling
  • Påse planlegging og organisering (tydelige mål og aksjonsoversikt) ved hovedrenhold og ekstra bestillinger.
  • Relasjonsledelse (kommunikasjon, delegere og motivere)
  • Ressurskoordinering (påse nødvendig kompetanse)
  • Påse god kundeoppfølging og informasjon ved kundeklager
  • Utarbeide gode planer og rutiner sammen med ansatte og «bestillere» 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant fagdisiplin er ønskelig, men relevant arbeidserfaring innen arbeidsledelse kan kompensere for manglende fagutdanning.
  • Ledererfaring
  • Økonomisk og forretningsmessig innsikt og forståelse er en fordel
  • God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • God kunnskap til gjeldende lover og regelverk
  • Det er ønskelig med kunnskap innen kvalitetssystemer
  • Bilsertifikat klasse B 

Personlige egenskaper:

  • Høy grad av selvstendighet, løsningsorientert og med evne til å se helhet
  • Strukturert og målrettet
  • Evne til å aktivt arbeide med forbedringer og forenklinger av arbeidsmetoder
  • Samarbeidsorientert, åpen og inkluderende
  • Egnethet, positiv, serviceorientert og fleksibel
  • God på rapportering til leder
  • Evner å delegere oppgaver og ansvar
  • Evner å utfordre og korrigere uønsket praksis
  • Skape oppslutning om felles mål og verdier
  • Løsningsorientert, stabil og utviklingsorientert 

Vi tilbyr:

  • Fast 100% stilling 
  • Allsidige, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø og trivelige kolleger med solid erfaring
  • Muligheter for kursing
  • Pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP
  • Sentralt beliggende og trivelige kontorlokaler
  • Lønn etter utdanning og erfaring
    • Det trekkes 2 % lovbestemt innskudd til KLP