Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

XXL sport & villmark AS

After sales leader

Sportsbutikk

Vi søker nå en ASL til varuhuset på Tiller.

I rollen som Aftersalesleder (ASL) er ditt primære ansvarsområde varehusets Aftersales-avdeling. Dette inkluderer funksjoner i butikken generelt, i verkstedet, kasse og lageret. Som ASL har du det overordnede ansvaret for resultater og implementering av både lokale og sentrale strategier i varehuset nevnte avdelinger. ASL er ansvarlig for personalet i avdelingen. Avdelingen har fra 3 - 30 ansatte, avhengig av størrelse. Din jobb er å lede og administrere Aftersales for å opprettholde et jevnt høyt servicenivå og kundetilfredshet, samt implementere tiltak for å oppnå best mulig lønnsomhet og kostnadseffektivitet i samsvar med den etablerte selskapspolicy og gjeldende retningslinjer. Du administrerer og utvikler avdelingene i Aftersales for å sikre kvaliteten på service, support og returhåndtering i butikken din.

 

Som ASL er du ansvarlig for den operasjonelle driften av avdelingen din. Du jobber proaktivt for konstant forbedring og å skape best mulig arbeidsmiljø i avdelingen. Du sørger for at vi implementerer og optimaliserer våre strategier i verksted, kasse og lager, og samtidig leverer den beste servicen i bransjen og med fortsatt utvikling mot nye mål. Du fokuserer på lagerkontroll og reduksjon av lageravvik for å redusere kostnadene. Din rolle inkluderer også å støtte varehussjefen  når det gjelder videreutvikling av ansatte ved å gi kontinuerlig tilbakemelding i et engasjerende arbeidsmiljø.

 

Oppgaver i rollen som ASL inkluderer, men er ikke begrenset til:

  • ASL har personalansvaret i avdelingen.
  • Optimalisere og overvåke Aftersales for å sikre effektivitet i de nevnte områdene
  • Lede Aftersales-teamet mot effektivt samarbeid og felles mål
  • Behandle kundeklager og forebyggende arbeid for å skape kundetilfredshet og positive kundeforhold.
  • Evaluere ytelse basert på KPI-er, adressere utfordringer og overvåke utviklingen i Aftersales
  • Være støttende og trene ansatte på lager / VPG, verksted og kassaapparat i rutiner og interne systemer
  • Implementere og optimalisere støtte- og tjenesteprosesser, verktøy og systemer
  • Ansvarlig for oppfølging av og arbeide aktivt for å redusere svinn og feilbeholdning
  • Følge opp lagerkvaliteten
  • Introdusere nye ansatte i varehusets kasse, verksted, lager / VPG
  • Utarbeide timelister og arbeid med å forbedre bemanningsplanlegging og kostnadskontroll av lønnskostnader
  • Arbeide kontinuerlig med utvikling og opplæring av kompetansen i avdelingen
  • Ansvar for fakturakontroll på verksted

 

I XXL ser vi etter følgende når vi ansette nye kollegaer:

- Du liker å selge - Du elsker å vinne - Du er pliktoppfyllende og ærlig - Du er utadvendt og blid - Du er lærevillig - Du er motivert og engasjert til å kjempe for XXL sine kunder

Vi som jobber i XXL har det mer hektisk enn andre, dette fordi vi strever etter alltid å være best. For å være best må man utvikle seg hurtigere enn konkurrenten. Det betyr at hverdagen til tider er hektisk i et godt arbeidsmiljø.

Våre varehus er delt inn i 4 fagavdelinger, i tillegg til kasse og lagerfunksjonen. 

XXL er en bedrift i stor vekst. Ønsker du å være med på dette, og hvis du ser for deg en karriere i en av de hurtigst voksende detaljkjedene i Norge, så oppfordrer vi deg til å søke.

Velkommen til et vinnerkonsept.

Vi gjør oppmerksom på at kun søknader som registreres via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli behandlet. Benytt derfor linken [Send søknad] for å søke stillingen.