• Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.02.2021
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3472470
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 11.02.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

KPMG

Administrativ koordinator

Rådgivning og advokatvirksomhet

Vi søker en engasjert administrativ koordinator til vårt kontor i Ålesund

KPMG Møre består av over 30 ansatte i Ålesund og Ulsteinvik. Til vårt kontor i Daaegården på Moa i Ålesund søker vi nå en ny nøkkelperson som ønsker å jobbe mot videre vekst i regionen sammen med resten av gjengen.

Som administrativ koordinator vil du være en sentral person ved kontoret og ha en rolle i arbeidet innen administrasjon av kundeporteføljen, ledelse, markedsarbeid, økonomi, ressursstyring, samt det praktiske omkring driften av kontoret.

Dette er en variert og spennende stilling, der du blir en del av et dynamisk og godt sosialt miljø. Som et av Norges fremste kompetansehus kan vi love deg interessante arbeidsoppgaver og en god læringskurve.

Dine arbeidsoppgaver vil inkludere:

Administrativ støtte i forbindelse med mange sentrale prosesser på kontoret, herunder:

  • Være limet i avdelingen sentral plassert i resepsjonen, og være en positiv og proaktiv person for å ivareta henvendelser fra kunder, kolleger og andre
  • Være ledergruppens administrative støtte
  • Bistå med administrative prosesser rundt kundeporteføljen, herunder ivareta de regulatoriske krav iht. KPMG sine rutiner og systemer
  • Behandling av inngående fakturaer/regninger
  • Bistå med oppfølging av prosjekter og fakturering
  • Bistå og avlaste avdelingen med ressursbudsjettering og løpende avklaringer
  • Administrativt ansvar for å arrangere seminar og kurs
  • Ansvar for oppfølging av lokale underleverandører relatert til daglig drift av kontoret og innkjøp 
  • Bistå med enklere oppgaver innen revisjon og regnskap i samarbeid med erfarne revisorer

I tillegg bør du motiveres av å bidra til et godt arbeidsmiljø, tilrettelegge for våre fagansatte, samt at våre lokaler er presentable for våre kunder og ansatte.

Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Minimum 2 års relevant erfaring fra liknende rolle
  • Bachelorgrad eller tilsvarende fra relevant fagområde (administrasjon, kommunikasjon mm.). Mye relevant erfaring kan kompensere for kravet om formell utdannelse
  • Erfaren bruker av Microsoft Office-pakken
  • Kundeorientert og serviceminded, der ingen oppgave er for stor eller liten
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ovenfor både kunder og kollegaer
  • En positiv tilnærming og fremtoning med fokus på muligheter og løsninger
  • Strukturert og nøyaktig, selv i perioder med høy arbeidsbelastning og stramme tidsfrister

Vi ser etter deg som er en naturlig organisator, tar eierskap til pågående prosesser og fokuserer på å løse utfordringer med en proaktiv holdning. I tillegg ser vi etter deg som mestrer å føre en konstruktiv dialog mellom ulike parter og fokuserer på å utføre ditt arbeide med stor nøyaktighet og kvalitet. Du motiveres av utfordringer og nye erfaringer, og du ser muligheter og liker å iverksette forbedringer.

Nysgjerrig?

Ikke nøl med å ta kontakt med Vegard Andorsen, Partner og leder av KPMG Ålesund (tlf. 997 28 453), dersom du lurer på noe.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

  • Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.02.2021
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3472470
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 11.02.2021