Detaljer

  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Bedrift
    Norwegian Fish Company AS
  • Sted:
    MEHAMN
  • Type arbeid:
    Administrasjon
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Fisk og skalldyr - En gros - Merkevarebedrift
  • Utdanningskrav:
    Bachelor, Fag og Svennebrev eller lignende
  • Arbeidserfaring:
    2-5 år
  • Fylke:
    FINNMARK
  • Arbeidssted:
    MEHAMN
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    568729

Spørsmål rettes til


Administrasjonsmedarbeider

Finnmark Fisk AS er i ferd med å etablere seg i Mehamn, med en langsiktig plan om videreforedling og produksjon av sjømatprodukter under eget merkevarenavn.

Både Finnmark og fisken herfra har et fantastisk potensial og en helt unik historie! Den historien ønsker vi å fortelle, og da trenger vi mange dyktige mennesker med oss på reisen.

Selskapet er i en etableringsfase og arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil være en del av utviklingen. Dette gjelder for alle stillinger. De ulike stillinger må formes og tilpasses til det helhetlige konseptet.

Våre kunder har høye krav til oss, og vi må sette høye krav til hverandre for å levere det kunden har behov for. Evne til samarbeid er et nøkkelord for å få til dette, bevissthet om kvalitet et annet. Vi søker mennesker til vår organisasjon som både ønsker og evner å tenke nytt, og ikke er redd for å ta i et tak der det behøves.

Som administrasjonsmedarbeider vil din viktigste oppgave være å støtte fabrikkledelse i den daglige driften av anlegget. Vi søker en strukturert person som skal bistå ledelsen med organisering, struktur og kvalitetssikring av daglig drift. Hovedvekt av arbeidsoppgaver vil være av administrativ karakter.

Ansvar og hovedoppgaver:

  • Personaloppfølging, inkl. økonomi og lønn

  • Overordnet planlegging av fabrikkens drift

  • Kontinuerlig arbeid for å forbedre og effektivisere produksjonen med tanke på HMS, kvalitet, produktivitet og 5S

  • Følge og delta i utvikling av rutiner og prosedyrer

  • Ivareta bedriftens krav til merking og sporing

  • Sørge for at interne og eksterne krav oppfylles  

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kunnskap fra fiskeindustrien eller lignende næringer

  • Administrativt anlagt person med god strukturell kontroll

  • Løsningsorientert, samarbeidsvillig og ha evnen til å tenke nytt

  • God forståelse for kvalitet, mattrygghet og sikkerhet på arbeidsplassen

  • Beherske norsk eller engelsk muntlig og skriftlig

Relevant utdannelse og erfaring fra lignende arbeid er en fordel.

Vi leter særlig etter deg som er ute etter et langsiktig engasjement, og som brenner for og ønsker å ta del i utviklingen av et spennende nystartet selskap innenfor en næring med fremtiden for seg. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter i et spennende konsern, som også har gode pensjons- og forsikringsordninger.

Dersom nødvendig, vil Finnmark Fisk AS være behjelpelige med å organisere bopel i Mehamn. Gjeldende for 2018, har Gamvik kommune vedtatt å tilby gratis barnehageplass i kommunen for barnets første år i barnehage.

Antall stillinger: 1

Utdanningskrav: Relevant bachelor, Fag-/Svennebrev eller lignende

Arbeidserfaring: 2-5 år

Arbeidssted: Mehamn

Søknadsfrist: Snarest

Kontaktperson: Bård-Thomas Østvang, økonomidirektør, telefonnummer +47 952 61 478. Kim A. Gabrielsen, COO, telefonnummer +47 48 05 89 16.