Detaljer

  • Søknadsfrist
    26.12.2018
  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Sted:
    TROMSØ
  • Type arbeid:
    Medarbeider
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    1097659

Administrasjonskonsulent

Enhet for psykisk helse og rus sin administrasjon er enhetens støtte til de øvrige avdelingene våre. Vi administrerer ansettelser, personaloppfølgning, lønnsforberedende arbeid, permisjoner o.a. administrativt arbeid. Vi er et lite og tett team som har det høyt under taket og jobber selvstendig. Stillingen er direkte underlagt enhetsleder.

Er du nysgjerrig av natur, snur du deg fort og liker nye utfordringer? 
Vi er på jakt etter en administrasjonskonsulent som bidrar med godt humør, er lettlært, og som vil være med å utvikle, kvalitetssikre og administrere vår enhet. Oppstart snarest.

Arbeidsoppgaver
  • Sikre gode og raske rekrutteringsprosesser.
  • Bistå ledere i oppfølging av IA- avtalen, sykefravær, registrering og statistikker.
  • Bistå /tilrettelegging i fht personalsaker, omstilling, saksbehandling og rådgiving.
  • Kontoradministrative oppgaver som innkjøp, dokumenthåndtering/arkiv.
  • Økonomioppgaver samt medansvar i administrering av tilganger etc.
  • Lønnsarbeid og andre kontorfaglige arbeidsoppgaver må påberegnes.
Kvalifikasjoner
  • Relevant 3-årig høgskoleutdanning - gjerne innenfor HR, administrasjon eller økonomi.
  • Relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet.


    Andre kvalifikasjoner:

  • Du må ha kjennskap til forvaltning, og gjerne fra offentlig sektor.
  • Kunnskap om fagfeltet rus/psykisk helse vil være en fordel.
  • Ha forståelse for og kjennskap til bruk av lov- og avtaleverk, samt gode datakunnskaper
  • Dersom du har annet morsmål enn norsk, må du dokumentere at du har språknivå tilsvarende C1. Gjelder ikke søkere med et skandinavisk språk som morsmål.
Personlige egenskaper
  • Gode data- og systemkunnskaper.
  • Evne til å jobbe langsiktig og strukturert.
  • Evne til å ta initiativ og jobbe selvstendig.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • Det kreves stor grad av stabilitet og nærvær i stillingen. Du må ha evne til å se behov for bistand til andre arbeidsoppgaver da vi jobber som et team.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
  • Et godt og faglig arbeidsmiljø, dagarbeid, flexitid og kolleger med til dels god humor.
  • Du får forme din egen arbeidshverdag innen arbeidsoppgavene.
  • Være med på å utvikle deg selv.

    Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
  • Oppgi 2 referanser.
  • Attester og vitnemål tas med på intervju.
  • Søknad sendes elektronisk innen fristen.


    Kjenner du deg igjen i dette – da blir vi svært glad for å høre fra deg!



Kontakt:
Ida Marie Refsahl Haug Adm.konsulent tlf:(+47) 958 61 636